- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Varuji všechny od lití svinstva jako je E10 do starších benzínových aut! Výsledkem je vyšší spotřeba, menší výkon, řev jako kráva a huntování motoru a plastových rozvodů paliva a těsnění. Vyzkoušeno při cestách v Německu a Francii (Ford Mondeo atmosféra r.v. 2005).
Kolikrát asi vyjete ten traktor na pole a kolikrát se" řepka" převeze než se dostane do nafty.... To ekologie zapláče mnohem víc.
Proč musíme líto cosi do PHM? Protože pár bezmozků chce poroučet větru, dešti další vyčůránci se na tom pakují? Půvvodně to mělo být kvůli údajnému oteplování, pak kvůli globálnímu oteplování. A ukazuje se, že díky nesmyslům vzešlých ze zelených hlav stoupá podíl oxidubdusíku, tak zase budeme líto ještě další sajrajty do nádrže. Půjde-li to tak dál, zachvíli bude mít kazdě auto pět nádrži na něco, co bude eliminovat zplodiny z té předcházející nádrže.
Jen díky lití biosložek do PHM je každý litr dražší o víc jak korunu, jukněte na článek, kolik miliard litrů se spotřebovalo. A zaplatil to kdo? Každý z nás, v ceně benzínu, nafty, ale i rohlíku, másla.
Proboha co je na bionafte ekologickeho?
Dotace pro Agrofert, daně pro stát, přeci.
Řešení je samozřejmě městská elektromobilita Viz autobusy jako Škoda 29BB a podpora osobní elektromobility s okruhem dojezdu do cca 200 km. Nevím na co ještě čekáme. Přes řepku cesta nevede.
A tu elektřinu vyrobí kdo? Elektromobil je auto, jehož výfuk je v komíně elektrárny.
Řešení je samozřejmě městská elektromobilita a podpora elektromobility ś okruhem dojezdu do cca 200 km. Nevím na co ještě čekám. Přes řepku cesta nevede.
Takže zemědělec dostane dotacina to, aby řepku vůbec zasel, pak se to draze sváží do zpracovatelských závodů a stejně draze distribuuje a prodejce dostane další dotaci na to, aby si to vůbecněkdo koupil....Mě to přijde jako Blbečkov.
2 masirky za jeden den?
Nejprve ten blabol o ockovani a pak Bioslozka. Este neco pozitivniho o uprchlicich a muzem jit spat.
Opravdu je drancování zemědělské půdy a krajiny za dotace ekologické?
podpora CNG v Německu- nebudou platit dálniční známku, podpora CNG u nás-zaplatíte dálniční známku a nedovolí vám parkovat auto ani ve venkovních garážích, které mají boční stěny drátěné atd