- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Létalo se 2x denně (brzy ráno do BTS a 18.30 večer zpět) a vytíženost byla okolo 80% v pracovní dny. Vesměs bussines cestující. Pak upravili časy na pozdní večer a dopolední let. Vytíženost šla do háje. Pak se vrátili, ale už ne do ranní špičky a oblíbené 18.30 a nic moc. Nasadili do BTS nové linky do Evropy a 2 měsíce na to ruší PRG-BTS s tím, že už nemá kdo přestupovat v Praze (byl to kec, protože to bylo v průměru okolo 4 cestujících). Teď hub ruší, což se pro zimní období dalo předpokládat už v září.
Nevím, co získali uvolněním špičky, nevím, jak je nákladové ATRko, ale rozhodně vím, že nás singl (co nemáme rádi D1) nelétalo málo na jednání málo a ve vytíženosti jsme byli nad průměrem a tudíž z pohledu financí, jsme jim možná nevydělávali dost, ale pokud ceny byly úměrné nákladům, ta linka ve všední dny nebyla na začátku změn ve ztrátě a tudíž z pohledu ČSA, to zase nebylo špatné.
a ty jsi kdo že do toho tolik vidíš ?
ČSA za komunistů fungovat a to bez problémů celých 40 let.
Co 40 let? 88 let CSA byly zalozeny v roce 1923 - jedna z nejstarsich leteckych spolecnosti s pravidelnymi linkami na svete.
Takže ještě před Vánocema něco udělat se 70k mílema, paráda no
domů moc nejezdějí, ale roztahujou se tady.
Alebo to bude tým , že tí slováci , čo majú nejaké aktivity v Prahe sa tam presúvajú súkromnými jetmi...
No, tím snížením (a snižováním) ceny by bylo, kdyby v te blavě zůstali .. :)
nejdřív zrušili linku PRG-BTS, pak vybudovali hub v Blavě, pak zjistili, že to nejde a zrušili půlku těch novejch linek a teď to rušej úplně. Hm, sofistikovanej business plán :-) Ani bych za tim ten tunel neviděl, to spíš jen další aerolinky zjistili, že traffic z BTS je tak leda pro low costy... ovšem za trochu vyšší cenu, no.
vedení ČSA už to nezvládají.Tak do kdy? Do března 2012 a poslední zhasne?
Nepřipadá Vám to jako zase počátek tunelu...??? Omezování služeb, převádění letadel*/výrobního majetku atd...??? Nebo mají "manažeři" premie podle výsledku roku, tudíž prodají vše co mohou,aby byly a pak se děj vůle boží...???
.
Chápu,že aerolinky to dnes mají složité, ale nerozumím,proč tedy chartery dělá dceřinná firma a nikoliv ČSA jen třeba pod jinou Obchodní značkou-nikoliv firmou... nebo ČSA bude polykat ztrátu a profitovat bude dcera a s ní manažeři...???
Dovolil bych si vaši poslední větu ještě doplnit:...až manažeři něčím prostřednictvím koupí dceřinnou společnost a tedy veškerá aktiva a ČSA pošlou bez majetku do kopru...
tak podle pseudologiky Nečase a Radičové tam pošleme SK vojenské piloty, ne? A nebo to vám už přijde jako nesmysl?
Nejsou třeba civilních se zájmem o místo za menší peníze, než berou současní, je dostatek.