Diskuze

Coca-Cola zůstává nejcennější světovou značkou

Nejcennější značka na světě patří stejně jako loni americkému výrobci limonád Coca-Cola. Konzultantská společnost Interbrand odhaduje její hodnotu na více než 67 miliard dolarů. Oproti loňsku si nejvíc polepšila internetová aukční síň eBay, propadákem roku je naopak Sony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ldown

26. 7. 2005 20:11
Budweiser
Tak oni daji Budweiser jako US produkt. To jsou cur*ci.
0 0
možnosti

Al-Aziz

25. 7. 2005 23:18
Pepsi Cola
Neví někdo, jak dopadla Pepsi ? Dávám jí přednost...
0 0
možnosti

hommer

26. 7. 2005 0:07
Re: Pepsi Cola
23
0 0
možnosti

marxman

25. 7. 2005 22:01
imperialismus pryč
už aby tu byl zase komunismus
0 0
možnosti

Honza

25. 7. 2005 20:50
Sony
Podle mě si Sony podřezala větev minidiskem. Mohli s ním ovládnout trh zvukových i datových médií - už asi před deseti lety. Šlo jim ale nejspíš o exkluzivitu a o exkluzivní ceny přehrávačů až je definitivně převálcovala CD a USB disky. Nedivil bych se, kdyby šla ta firma do kytek celá.
0 0
možnosti

R-Man

25. 7. 2005 22:00
Re: Sony
Minidisk je v konglomeratu Sony uplne zanedbatelna castka....
0 0
možnosti

MC

25. 7. 2005 19:02
hmm
a co třeba Český Telecom ??
0 0
možnosti