ilustrační snímek | foto: Depositphotos

České banky nasazují chatboty. Usnadní jim komunikaci s klienty

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Roboti pracují v bankách už dlouho. Zastávají hlavně rutinní činnosti někde uvnitř, třeba při zakládání účtu nebo při čerpání úvěru. A klienti s nimi nepřijdou moc do styku. To se však začíná měnit, lidé budou na umělou inteligenci narážet stále častěji. Třeba při řešení požadavků s klientským centrem pomocí chatu.

Komunikační robot neboli chatbot může pomoci lidem na call centrech ulehčit při odpovídání na základní dotazy. Například v České spořitelně nasazují chatbota – komunikačního robota, který bude v první fázi pomáhat s přihlašováním do internetového bankovnictví. Řada dotazů se totiž opakuje a nemá smysl, aby je vždy zodpovídal živý člověk.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se