- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stesti je, ze Cesi maji jenom 19% korporatni dan. Takze nizka vychodni mzda pri vyrobe, auta se prodaji na Zapad a ze zisku nastesti jenom 19% zustane na Vychode. Kdyby Cesi neexistovali, tak by je musel nekdo vymyslet.
autor clanku by si mel udelat jasno mezi vyrobou a kompletaci.
Vyroba je lidska cinost premenujici prirodni predmety na statky
Točením volantem vzhůru k lepší budoucnosti, všechno si vytočíme na volantech a vyšlapeme na pedálech
Jak ono to krásně funguje, navazuje, jaká krása a elegance... A pak z té linky sjede jen další popelnice, jakých už se po silnicích dnes prohání statisíce a miliony... (jakoby jich už tak nebyo až až !!!)
Já už ne nebojím říkat, že každá další plechovka znamená nikoli vznik hodnoty, ale vznik škody. Dluhy rostou nevídaným tempem a my tady točíme volantem na asfaltě. Zatímco Čína vyrábí a postupně si nás kupuje.
Naše montovny sestavily milion stavebnic. K jejich výrobě není potřeba znalostí, jen se naučit bezchybně vykonávat několik úkonů. Takže příspěvek pro rozvoj průmyslu, technických odborníků, designérů a dalších profesí, které vyžadují inteligenci, tvořivost, znalosti je zcela nulový. Zřejmě jsou lidští dělníci v ČR levnější než výrobní roboti.
Podobně se radovali naši soudruzi z každého milionu vytavené oceli. A ekonomika vlastně šla do háje a vzhledem k mizerné nabídce v obchodech 99% občanů ČSSR od 17.11.89 chtěla změnu. Na nějaké pravdy a lásky se český člověk může akorát tak....pousmát.
Zase tak jednoduché to není. Jsou dodavatelé , u kterých je více robotů než lidských zaměstnanců. A ty roboty musí někdo udržovat a seřizovat , aby dělali , co se po nich chce. Taková ŠKODA má vývojové centrum , kde pracuje více než tisícovka lidí. Součástí takové ŠKODY je i velká nářaďovna , kde se vyrábí nástroje pro celý VW. Pracovat v takové nářaďovně je řemeslo. Člověk vyfasuje kus železa , výkres a už jede.
Ano výrobní linka je o "cvičených opicích". Ale jenom ta výrobní linka.
Každopádně ZA HRANICE, za hranice ....
vazeni, to vubec nic neznamena ba naopak, o to driv prijde krize a obavam se toho aby nebyla horsi nez li ta prvni!
Nechci být považován za "extrémistu", ale opravdu to byli češi? Nebyla tato výroba/montáž dílem spíše rumunů, poláků a ukrajinců? (tím však nechci shazovat naše pracovníky).
Jestli to není označení jako "český horník", při tom na severní Moravě maká na šachtách přímo v rubání větší polovina cizinců...
nechci být považován za extrémistu, ale ... neexistuje "větší polovina", tak isto ako neexistuje "menší polovina" a stále to väčšia polovica z vás nechápe
Aygo, vyráběné v Kolíně, má japonský VIN. Začíná na JTD... No tak nevím, kolik těch dílů je v tom případě českých, když to může mít japonský VIN...
vytěžili jsem 30 mil. tun uhlí a 100 mil. ocele a lokomotivy zlevnily