Diskuze
Češi milují tepláky a tenisky. Rozhoduje značka a sleva, říká šéf outletu
Děkujeme za pochopení.
M78i16l90a25n 45J39e72c53h
Teplaky se zlatymi pruhy se u nas "honosi" akorat jedna mensinova cast populace a na to dostava penize ze socialky
S42t10a94n90i79s45l64a34v 18T48e57s65a77ř
Není důvod se divit. To co se v Německu nebo USA prodává jako obuv a oděvy na běžné nošení, to se na východ od Německa prezentuje jako top značkové, málem luxusní zboží. Pak to vypadá takhle: USA běžně 45 USD (1100Kč), Německo běžně 40 EUR (1100 Kč), Česko běžně 1699 Kč, Česko outlet 999 Kč.
Člověk s mozkem si to v za "Česko běžně" nekoupí, a pokud mu nevadí, že je to model z loňské kolekce, zamíří do outletu. Není to problém "Češi jsou chudáci". Je to o tom, že běžné ceny v Česku jsou nadsazené. O Slovensku ani nemluvě
M17i76l30o62š 52B93o20u48k26a43l
Teplákovec ve městě = zaručený problém.
M26a44r59t58i23n 70Š33t96r11o58s
Je třeba si uvědomit, že řeč je o návštěvnících outletu, nikoliv o průměrných Češích. A pak je jasné, že táhnou známé značky a slevy (na to právě outlety lákají), a že tam člověk vydrží průměrně 133 minut a utratí přes 3 tisíce. Ostatně, je potřeba ostatním lidem, kteří nedej bože o víkendu vyrazí radši na výlet do přírody, vysvětlit, že jsou hodně mimo, protože správnej Čech jezdí do outletů ;-)
E42v57a 69P58á37n98e69k
No, tak at uz je to hlavne na Cesich videt, ze o sebe pecuji a oblekaji se.
V90l33a13d71i39m69í61r 91V44o62l15k26o
Na některých je.....na druhou stranu, když vidím některé šamponky venku (ale občas i u nás), tak si říkám, že všeho moc škodí.
V45l58a16d70i34m53í34r 39V54o21l90k34o
tepláky na ven, když se jdete jen tak proletět
M86i83l10a70n 14M65a95r37k41l
průměrně 133 minut, to jako na jeden nákup? já sem tam čtvrt hodiny a už trpím
M13a79r80t77i82n 38Š39t29r10o44s
Řeč je o návštěvě outletu, to je specifické místo, a chodí tam specifická sorta lidí, nikoliv průměrný Čech...
A67n23t32o97n36i47n 20K33a59d14l75c54e45k
A my Moravane zase milujeme nohavice a holenky!
P74a98v66e63l 23Š46e89v20č17í26k
Nu, já chodím nejraději v lacláčích z prodejny pracovních oděvů. Na Vánoce jsem od Berušky dostal z velmi kvalitní pevné látky a spoustou kapes a v těch jezdím na kratší přesuny na motorce. Boty také kupuji v prodejně Hospodářské potřeby, zde jsou nabízeny jako pracovní. Napřed jsem tam koupil do dílny kotnikáče. Ty byly ale kvalitní, že jsem je začal používat na motorku, pak jsem si tam od zcela neznámé značky WM koupil sandále a trekovky a ty jsou mnohem lepší i životnosti než předešlé Baťovky.
Kamarád dělal leta vedoucího sportovní prodejny a je horolezec. Lidé kteří tomu rozumí tam kupovali zcela jiné značky než se prodávají v outletech. V těch se prodává především logo a barnumská reklama na napudrovaný šrot vyráběný v Asii, možná ve stejné kolbence jako ty moje levné pracovní.
P13a90v53e75l 51S10t25r90a89k88o92š
Jde spíš o to, že spousta lidí si pořád plete pojmy "kvalitní" a "značkový" :)
M86a73r60t11i44n 65R55u72z76i37c37k35a
Spousta lidi si plete znackovy (u nas) a znackovy (venku), u nas je za znacku povazovano prakticky cokoliv a na cenach je to citelne znat,... stenne tricko co ve francii koupite vsude za cca 20 eur se u nas prodava za 1500,-...
J62a54n 16K60o96h29l
Jak by bylo na ulici krásně, kdyby všichni vyměnili tepláky, tenisky a kšiltovky za blejzry, saka, kloubouky..
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!