- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aeru přeji ať se daří a závodní letiště plně vytíží zálety nových strojů.
... Pardubice, Budějovice a Karlovy Vary ... tato všechna letiště dotujeme k krajských / státních peněz, Protože to nejde z úřednické kapsy.
A potom nám ještě zbývají ti experti, to nám chtějí přistávat nejraději na Václaváku, aby to turisti neměli moc daleko.
Takový očekávaný boom v letecké dopravě a teď nic. To ty lety budou vyřizovat Pardubice nebo Budějovice
Vir, jeho další a další mutace a to v kombinaci se Zeleným údělem EU, který létání vyloženě nefandí.
Za této situace je jakékoli navyšování letištních kapacit obecně úplně absurdní myšlenka.
Bacha na slova o nepotřebných kapacitách. Letiště V.Havla nutně potřebuje druhou soubežnou ranvej Tedy alespoň to tvrdí, že mají přívaly pasantů
Asi je to skoda pro dalsi rozvoj, ale jenombtech studii co se vypracovalo a a penez utratilo, nejen soukromych za tech 20let. Uf. Klasicky cesky birazek.
Kdo mohl čekat co přijde z Wu-chanu?
Kdo mohl čekat, že se EU zblázní a začne prosazovat sebemrskačský Zelený údêl?
Jako záloha Ruzyně jsou mnohem lepší Pardubice. Z letiště na vlak 5min a pak 55 min na hlavák do Prahy
A Pardubický letiště je super i díky parkování a rychlosti všeho
Z Pardubic jsem letěl 4x do Alicante a to letiště prostě miluju. Malé moderní letiště, kde zadarmo dlouhodobê zaparkujete 3 minuty chůze od vstupu do odbavovací haly - to je prostě senzace.
A z Prahy necelá hodina klidné jízdy po dálnici.
Ruzyně by sice potřebovala konkurenci jako sůl, ale v současné době, takhle blízko a se špatnou dostupností z jihovýchodní strany je to nesmysl.
Hlavně je potřeba letiště navázané na vlak, tedy na VRV a ne na lokálku Kladno -Praha
V dnešní době je to jediné možné řešení. K čemu by bylo letiště, když se nelétá?