- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
těch pár zoufalců používajících vlak+ držitelé zaměstnaneckých jízdenek nás daňové poplatníky vyjdou ještě sakra draho
Pokud bude cesta trvat hodinu a půl,tak polovina lidí přestane jezdit autem a přesedlá na vlak.
To už mělo být před 10 lety rozhodnuté.
Stále to je poloviční rychlost čínských VRV, prostě není nad modernizaci,že
Na VRT jezdí zastávkové vlaky, co zastavují každých 10 km/h, rychlíky se zastávkami á 20-30 km a nákladní vlaky?
Berte to tak, že tohle je modernizace, která se měla udělat po válce. VR trať by se stavěla vedle. Mimochodem ČB-Praha nemá na VRT potenciál.
Ale jo, z Malé Lhoty do Velké Lhoty budeme taky stavět dálnici.
Z Prahy do Budejek za 90min? To porad neni na dojizdeni... Pracovni mista v Budejkach skrtam...
A to ještě neexistuje petice za odklonění tunelu přes Třeboň nebo Písek? Velkým Čechuóm by to slušelo velice
Nakonec začnu věřit, že stát má tolik příjmů, že neví do čeho je nacpat.
Vynásobte to počtem vlaků, které tudy projedou a začne to být zajímavější číslo.