- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl bych rád! kdyby konečně byli ti správní lidi, tam kde mají být!! Což paní Popelová rozhodně není! (přiklad přechod u kohinoru) A nevím co si ti radní myslí, ale je to úplná blbost! Za 1. nejsme tak velký město... 2. nemáme obchvat, který by určitě vyřešil situaci, protože 85% procent aut jen městěm projede na druhou stranu.. buď za prací nebo něco vyřídit... 3. je to tahání peněz z lidí, kteří si určitě nebudou chtít sáhnout do kapsy na roční permici, když na to nebudou mít = nejezdit nebo bydlet někde jinde.
A o co tady vlastně jde? Komu vadí současný stav, kdy je v centru problém najít místo k zaparkování? Zlepší se snad něco, až nastane nový navržený stav? Nezlepší. Dál bude MHD poloprázdná, protože se na ní nelze spolehnout. Dál bude centrum přeplněné auty, protože nových parkovacích míst nepřibude. Jen radnici přibude práce, za kterou si nechá od majitelů aut zaplatit a přibude restriktivních opatření. Auta prostě odnikud nikam nevyženete.
Parkování v centru mě netrápí. Budějce jsou malé město, z jednoho konce na druhý přejdu po svých za hodinu, nebo jedu na kole. Ale problém je, že ani na okraji, kde bydlím, není pro parkování místo. Takže je krásné, že město řeší parkování v centru, ale tím, že vytlačí auta z centra, jen vyostří problémy v jeho okolí.
Tak si kupte garáž nebo park. stání.V Kanadě např. nelze zaparkovat jen tak na ulici natožto na trávníku v křižovatce či přechodi. A kto chce aby se k němu jezdilo autem musí to místo zabezpečit.
Myslel jsem, že vrcholem hlouposti paní odbornice byl loňský návrh zákazu odbočení ze Sadů na Rudolfovskou a na Husovku.
Přiznávám, mýlil jsem se !
Snaha o omezení osobních aut do centra města se může jevit jako skvělá věc. Lidé zaparkují kdesi na okraji a do centra půjdou pěšky nebo MHD.
Ale proč vůbec půjdou do centra města?
Co jsou to obří nákupní centra? To jsou ulice lemované obchody, obchůdky a restauracemi. Člověk se projde, nakoupí nají se, vyřídí si mobilního operátora i poštu.
A blízko zaparkuje. A je tam NARVÁNO!!!
Velice to připomíná ulice kolem náměstí. Dokonce mají podloubí, takže na lidi neprší. Ale je tam LIDUPRÁZDNO.
Takže si paní Popelová a celá ČB radnice dál vymýšlejte omezení pro auta do centra a nakonec tam zůstane otevřená jen ta radnice, která má svá parkovací místa jistá. Lidé přestanou do centra chodit a bude to mrtvé centrum.
Když musíte 5 min pěšky z parkoviště na náměstí tak to není parkování co vás odradí od cesty.
A toto zavedou až po volbách,takže HOPB bohužel drtivě zase zvítězí.Občané mají raději neschopné zastupitelstvo,než bývalá (možná ovlivněná kmotry) fungující zastupitelstva vedená ODS.
To není tak jisté, já tu zahradní architektku s politickými ambicemi volit nebudu.
Chpu tedy paní Popelovou tak, že si koupím kartu za cca 1000kč a pak až přijedu domů,tak stejně nebudu mít kde parkovat ano? Tak je to myšleno? Takový skrytý poplateček za nic městu..pěkné!
Chápete správně. Paní Popelové se ovšem poplateček týkat nebude, neboť bydlí na Číně.
To se mi snad jenom zdá! Když si tedy konečně našetřím na auto, tak ještě musím došetřit na garáž, abych měl kde parkovat. Skvělý nápad paní Popelové. Mohu ostatní nezainteresované ujistit, že to není její první "skvělý nápad". Tento se mi však jeví jako nejvíce geniální.
Ona řeší situaci v centru města, kde říká, že je obsazenost přes 100 procent. Podívala se dáma někdy na sídliště kde je i přes den obsazenost přes 200 % a odpoledně a večer 500 %. No asi na sídlištích nikdy nebyla. Přitom je spousta možností, jak parkoviště vybudovat, např. místo "podělaného lesíka na Vltavě, kam nemůže jít nikdo než lidi se psy, ale ty tam stejně nechodí a raději nechají kálet psy na chodník nebo bezprostředně před barák. Parkoviště zde by vyřešilo problém lidí zejména Krčínovy 42-48, protože spolu s Bezdrevskou 9 a okolím mají jedno parkovišťátko pro sotva jeden vchod a ne pro minimálně 6 vchodů.
Tato "opatření" by však musela mít návaznost na hromadnou dopravu, protože pokud by lidé nechtěli jezdit auty do práce, ale používat prostředky HD, museli by lidé cestovat asi jako v Indii, tedy i na střeše, protože HD je naprosto nedostatečná a proto lidé auty jezdí. Kdyby totiž dostatečná byla lidé by auta nemuseli používat.
Je třeba si proto rozmyslet priority a potom teprve "vypouštět Džina z lahve" paní Popelová a používat tak trochu mozek, to je ta věc v zadní části hlavy, a slézt shora na pevnou zem, abyste ty priority dokázala vidět.
No jo, ale na co ti je auto, když nemáš kde zaparkovat? Jaké řešení bys navrhl ty?
Tak se zdá, že konečně někomu na ČB radnici došlo, že provoz v ČB je dán cestováním lidí z okolí do ČB. Takže preferenční pruhy z/na Máj vlastně nic nevyřeší. Ovšem řešení této situace tím, že obyvatelům ČB zpoplatníme parkování v okolí jejich bydliště, je vskutku "geniální"!
Jaké tedy navrhuješ řešení? Nejlépe reálně proveditelné a systémové.