- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To neni pravda!! vcera /sobota/ jiz byl v cele delce pruh na Prahu zavren, jezdi se 80 obousmerne v pruhu na Budejovice. Navic je zavren usek z Tabora na Prahu, zase se jezdi obousmerne80 jen v pruhu na Tabor! Zadna dalnice na jizni Cechy momentalne neni
Titulek o 50km D3 je vlastně lež.
Souvisle to není víc než 47km ani když vynechám tu díru na obchvatu Tábora.
Ta tam ostatně bude smrdět ještě dlouho.
To co je mezi Táborem a Meznem v provozu se podle mě opravuje příliš často a tak se jezdí jednou polovinou každý rok alespoň pár měsíců.
A obchvat Borku? To není dálnice, ale Dál-Nic.
Za tento výkon by se měl ministr dopravy stydět.
Jeden raut za půl Mio při poklepání na základní kámen a podobný při stříhání pásky pro každých pět kilometrů. To se přece vyplatí zařídit si takto několik obědů do roka zdarma.
Staví ty úseky, které byly schváleny, a kde se nedávalo do nekonečna nějaké odvolání. Ano Praze by to pomohlo, úsek do Mirošovic by nebyl tak přeplněný.
Ale mezi Prahou a Českými Budějovicemi leží ještě zcela neschopný středočeský kraj, kterému ta dálnice a podobně i VI. železniční koridor byly úplně jedno, protože nevedou do nějakého středočeského centra. Podle toho to vypadá. A problém Sázavy.
Mimochodem i IV. železniční koridor má opět největší skluz v Praze. To znamená podle těch teorií, že se musí začít stavět od hlavního městra by dnes neexistoval ani jeden metr dálnice D3 a a z podstatné části postavený IV. železniční koridor. Navíc III. železničnímu koridoru do Plzně opět chybí úsek Praha - Beroun.
Vysvětluji nechci se s nikým přít o jeho názor, pokud trváte na tom, že se vždy musí začít stavět v Praze, racionální to je, ale v tomto státě to má výše popsané problémy.
Stavet by se melo z Prahy a ne od pulky. Fakt matlaci
Škoda, že se staví ta část, která je nejméně potřeba..
Potřebujeme protlačit (přes mrtvoly chatičkářů co zničili údolí Sázavy) středočeskou část od okruhu, Obchvat Budějic a úsek k hranici.
Typická česká dálnice. Neví se, kde bude začínat (v Praze), uprostřed má špunt (Tábor), a tak stavíme alespoň na konci. Šéf ANO sní a jeho ministr postavil za 4 roky 35 km dálnic.
Začátek už je připravený - račte si projet Pražský okruh u Jesenice.
změňte si v titulku už na Jen. Z Veselí to je předpřipravené už od komančů, tak co tam tak dlouho patlaj
Super, ještě tak 45 let a máme dálnici do Lince, pak ovšem již bude probíhat rekonstrukce starých úseků s mnoha uzavírkami.
to už nebude dálnice potřeba, protože osobní auta nebudou a bude se cestovat hyperloopem
Kazdy úsek dobrý, samozřejmě, že by se mělo stavět rychleji, ale i tak si myslím, že lepší otevřít něco než nic. Za dva roky až se otevřou ty další dva úseky, které se už staví, tak dálnice bude mít 70 km a bude v jednom kuse vést od Budějovic až na hranice Středočeského kraje. Jihočechům tu dálnici přeju, zaslouží si to, jezdit z Budějovic až do Prahy po okreskách musí být hrozné, snad bude hotová celá co nejdřív.
No jo, ale právě nejhorší to je mezi Prahou a Voticemi. Tam by bylo dálnice potřeba nejvíce, tam jsou největší kolony.