- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Novodobí studovaní Matějové opět vymýšlí blbosti, asi nemají co pořádného na práci!
Jen se divím, jak většina zde diskutujících pánů vše zatracuje, zesměšňuje a klade naivní protinávrhy. Český "duch" se prostě nevytrácí ani zde. To třeba Č .Velenice obnovily provoz historického trolejbusu a od příštího roku bude jezdit do rakouského Gmündu zcela pravidelně.
Trolejbus? Spise elektrobus ne? Elektrický proud (zpravidla stejnosměrný) je do trolejbusu přiváděn pomocí dvou tyčových sběračů z vrchního trolejového vedení. Trolejové vedení ve Velenicích a v Gmundu nemaji. Ona replika trolejbusu je vybavena bateriemi.
Turisticky atraktivni mozna. Jenze lro obyvatele neprinosne, vyjma tech co by bydlely na trase tram. Vestina obyvatel by to vsak nemohla vyuzit. Nebot by ta tramvaj musela jet az na Marianske nam., aby byla navaznost na ostani druhy MHD od sidlist Maj, Sumava a Vltava a Prazskeho predmesti. To uz tu tramvaj mohli rovnou postavit do trasy Nadrazi - nam. Premysla Otakara II. - Krajinska - 28. rijna - Jirovcova a nemusela se zavadet linka c. 24. No vlk by se nazral a koza by zustala cela.
Úplně zbytečný záměr. Koukám, že v ANO jsou samí megalomani... nechtěl byste na to i dotaci, pane Konečný? :)
Vy myslíte, že je lepší o dotace nežádat a peníze daňových poplatníků, které byly odvedené do fondů EU, ponechat v Bruseli?
Tak to bylo asi připraveno na Silvestra, a nějak se to dostalo dříve. Proto je obdivuhodné, že někteří to dokonce i doporučili.
Ale nic ve zlém, myslím to dobře, a tímto pozdravuji těch pár diskutérů, s kterými jsem se tady celý rok potkával, a kteří měli mnoho dobrých postřehů, znalostí.
Tyto srandy jsou v podstatě seriálem snů na pokračování, už jich tady bylo od roku 2002 hodně, nic se naštěstí nerealizovalo, a na dalšího Silvestra už je rozpracovaný další sen o velkém, převelikém ruském kole, a možná tu bude chodit v parku i Yetti.
A naše povedená komise si dá kafe a bude to probírat, asi podobně jako relaxovali u toho, jestli zasadit na náměstí 4 či 6 či více stromů. No chválabohu, že to zapadlo v zapomnění. Je škoda, že toto krásné město nemá ani jediného SKUTEČNÉHO odborníka na architekturu a urbanismus, zasloužilo by si ho.
Přitom existují zcela reálné nápady jak město zatraktivnit, ale ...
PF 2018
Stromy na nám. P.O. II.? Každopádně jsem pro!
Pamatuji tramvaj Roznov-namesti, vozil jsem se s ni.
Tak to už také budete starší pán, a důležitý pamětník.
Dobrý nápad, ono těch atrakcí v Budějovicích moc není.
„Připomněl, že tramvaje v Budějovicích jezdily. Bylo to mezi léty 1909 až 1950.“
Tramvaj jako atrakce v Budějovicích jezdila už v roce 1901.
Vynechali zřejmě ten detail, že by tramvaj křižovala minimálně jednu průjezdovou komunikaci v ulici Na Sadech a pokud by nekřižovala tramvaj Nádražní ulici, pak by přes ní přecházeli všichni chodci jdoucí od vlakového nádraží na tramvaj ... Pokud beru v úvahu to, že k legálnímu podchodu radnice zlegalizovala ilegální přechody pro chodce, je to krok správným směrem ke zvýšení bezpečnosti
Pokud jdou lidé z nádraží na náměstí pěšky, tak stejně Nádražní přecházejí. Použití tramvaje by na míře bezpečnosti v souvislosti s chodci a Nádražní nic neměnilo. Přechod u Lannovy byl dávno před vznikem podchodu, k žádné legalizaci ilegálního přechodu nedošlo.
"Historická tramvaj by byla jednokolejná. To znamená, že by se nikde nemusela otáčet."
Tak to je fakt logika jako hrom.
Bylo by to hezké, ale jestli to mají mít na starost tito lidé, tak se obávám, co z toho vznikne.