Diskuze

České Budějovice zvažují, zda do ulic po desetiletích vrátí tramvaj

Českobudějovická radnice se zabývá myšlenkou na zavedení historické tramvajové linky mezi nádražím a Sady. Provoz tramvají přitom ve městě skončil před 67 lety. Nápad už se dostal i na jednání magistrátní komise pro architekturu a územní rozvoj, která vzala na vědomí, že se bude tato možnost prověřovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Novodobí studovaní Matějové opět vymýšlí blbosti, asi nemají co pořádného na práci!

1 0
možnosti

Jen se divím, jak většina zde diskutujících pánů vše zatracuje, zesměšňuje a klade naivní protinávrhy. Český "duch" se prostě nevytrácí ani zde. To třeba Č .Velenice obnovily provoz historického trolejbusu a od příštího roku bude jezdit do rakouského Gmündu zcela pravidelně.[>-]

0 2
možnosti

J69i74ř60í 74J52o94z92a

30. 12. 2017 9:00

Trolejbus? Spise elektrobus ne? Elektrický proud (zpravidla stejnosměrný) je do trolejbusu přiváděn pomocí dvou tyčových sběračů z vrchního trolejového vedení. Trolejové vedení ve Velenicích a v Gmundu nemaji. Ona replika trolejbusu je vybavena bateriemi.

0 0
možnosti

J95i49ř22í 60J62o89z97a

29. 12. 2017 21:19

Turisticky atraktivni mozna. Jenze lro obyvatele neprinosne, vyjma tech co by bydlely na trase tram. Vestina obyvatel by to vsak nemohla vyuzit. Nebot by ta tramvaj musela jet az na Marianske nam., aby byla navaznost na ostani druhy MHD od sidlist Maj, Sumava a Vltava a Prazskeho predmesti. To uz tu tramvaj mohli rovnou postavit do trasy Nadrazi - nam. Premysla Otakara II. - Krajinska - 28. rijna - Jirovcova a nemusela se zavadet linka c. 24. No vlk by se nazral a koza by zustala cela.

1 1
možnosti

Úplně zbytečný záměr. Koukám, že v ANO jsou samí megalomani... nechtěl byste na to i dotaci, pane Konečný? :)

3 1
možnosti

Vy myslíte, že je lepší o dotace nežádat a peníze daňových poplatníků, které byly odvedené do fondů EU, ponechat v Bruseli?

0 0
možnosti

Tak to bylo asi připraveno na Silvestra, a nějak se to dostalo dříve. Proto je obdivuhodné, že někteří to dokonce i doporučili. :-):-)

Ale nic ve zlém, myslím to dobře, a tímto pozdravuji těch pár diskutérů, s kterými jsem se tady celý rok potkával, a kteří měli mnoho dobrých postřehů, znalostí.

Tyto srandy jsou v podstatě seriálem snů na pokračování, už jich tady bylo od roku 2002 hodně, nic se naštěstí nerealizovalo, a na dalšího Silvestra už je rozpracovaný další sen o velkém, převelikém ruském kole, a možná tu bude chodit v parku i Yetti.

A naše povedená komise si dá kafe a bude to probírat, asi podobně jako relaxovali u toho, jestli zasadit na náměstí 4 či 6 či více stromů. No chválabohu, že to zapadlo v zapomnění. Je škoda, že toto krásné město nemá ani jediného SKUTEČNÉHO odborníka na architekturu a urbanismus, zasloužilo by si ho.

Přitom existují zcela reálné nápady jak město zatraktivnit, ale ...

PF 2018

4 0
možnosti

Stromy na nám. P.O. II.? Každopádně jsem pro![>-]

1 1
možnosti

Pamatuji tramvaj Roznov-namesti, vozil jsem se s ni.

2 0
možnosti

Tak to už také budete starší pán, a důležitý pamětník.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, ono těch atrakcí v Budějovicích moc není.

0 0
možnosti

„Připomněl, že tramvaje v Budějovicích jezdily. Bylo to mezi léty 1909 až 1950.“

Tramvaj jako atrakce v Budějovicích jezdila už v roce 1901.

1 0
možnosti

P40e12t21r 45H22e36j76h77a88l

29. 12. 2017 13:42

Vynechali zřejmě ten detail, že by tramvaj křižovala minimálně jednu průjezdovou komunikaci v ulici Na Sadech a pokud by nekřižovala tramvaj Nádražní ulici, pak by přes ní přecházeli všichni chodci jdoucí od vlakového nádraží na tramvaj ...;-D Pokud beru v úvahu to, že k legálnímu podchodu radnice zlegalizovala ilegální přechody pro chodce, je to krok správným směrem ke zvýšení bezpečnosti ;-D

2 0
možnosti

Pokud jdou lidé z nádraží na náměstí pěšky, tak stejně Nádražní přecházejí. Použití tramvaje by na míře bezpečnosti v souvislosti s chodci a Nádražní nic neměnilo. Přechod u Lannovy byl dávno před vznikem podchodu, k žádné legalizaci ilegálního přechodu nedošlo.

2 1
možnosti

P34a72v90e88l 61Ř42a57p14e58k

29. 12. 2017 13:17

"Historická tramvaj by byla jednokolejná. To znamená, že by se nikde nemusela otáčet."

Tak to je fakt logika jako hrom.

Bylo by to hezké, ale jestli to mají mít na starost tito lidé, tak se obávám, co z toho vznikne.

2 0
možnosti