Diskuze

Do areálu u Budějovic denně zamíří 376 nákladních aut. Obcím se to nelíbí

Stavbu areálu s devíti obchodními a skladovacími halami připravuje u Českých Budějovic nizozemská společnost Central Trade Park (CTP Invest). Na ploše 16 hektarů vyroste podle oznamovatele zastupujícího investora zóna obchodu a služeb napojená na kruhovou křižovatku na Pražské třídě mezi Nemanicemi a Borkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

Občané Hrdějovic nebyli doposud o této záležitosti informováni !! Hrdějovičtí zastupitelé jsou zralí na defenestraci. To místo nyní ponovu je odříznuté od pozemních cest. Ty dva kruháče 50m od sebe jsou demonstrací lidské slabomyslnosti. Vezměte do ruky mapu a koukněte, kudy by ten kamion jel. Ševětín, Vitín, Chotýčany ? Nejnebezpečnější křižovatku v JČ u kafilérie ? Přes Úsilné ? Přes Okružní a Pražskou ? Přes Nadražní ? Přes neexistující komunikace od kruhového objezdu Globus a Pražskou, či Bavorovické mimoúrovňové křižovatky ? Budějovičtí zastupitelé ať mlčí ! Je před volbami a navíc to není katastr ČB. Chce se mi zvracet.

Ať si tam udělají vlakovou vlečku, nebo ať táhnou...

0 0
možnosti
VK

Správný je názor pana Součka a pana Nováka. R^R^

Tak velká logistika se dnes už realizuje zpravila úplně mimo městské aglomerace.

Místo těch zmatků okolo, stačila jediná věta ze sídla, na jehož území to má stát:

S PŘEDLOŽENÝM ZÁMĚREM NESOUHLASÍME. Tady se to povleče rok.

Pokud se to bude realizovat, stejně to nejspíše skončí velkým korupčním skandálem.

A to proto, že přínos takové akce je evidentně nulový.

1 0
možnosti
Foto

A Makro, kam jezdi kazdy den stovky aut nevadi? V soucasnosti je diky dalnici provoz v techto mistech vyrazne nizsi nez pred rokem. A kdo to tam zna, tak vi, ze kolem kruhace neni zadna zastavba. Tak proc to vadi? Pripada mi to, jako by nekdo kricel, protoze by to byly dobre parcely pro bytove domy.

0 1
možnosti

Kolik kamonů přijede denně do Makra?Tady se nejedná o osobáky,které do Makra jezdí.Do tohoto budovaného areálu má jezdit přes 400 kamionů denně.

0 0
možnosti
PJM

Pan Podhola to hezky socdemácky vyjádřil : nějaké připomínky máme, ale bránit investorovi nebudeme - pro každého zajíčka je na světě travička. "Obložit" Č.B. jako sendvič různými "zónami" všeho možného - to je takové to "za šťastnou budoucnost příštích generací!. Inu pokrok za každou cenu, že?[>-]

0 0
možnosti
VN

A co takhle postavit do areálu vlečku. Trať je hned vedle. Co se týče postoje Hrdějovic, je to čiré pokrytectví. Když se měl modernizovat železniční koridor, to bylo křiku. Ale z tohoto areálu by inkasovaly akorát daně, ale dopravní zátěž přehodí na souseda.

2 0
možnosti
PJM

Souhlas. Ruské přísloví: když mi má chcípnout koza, tak ať sousedce chcípnou dně. Když se to Hrdějovic nedotkne, to se to pí místostarostce "vypráví".[>-]

0 0
možnosti
JS

Tohle by nemělo projít hned z několika důvodů:

1. Investor nedrží slovo, z původně slibovaného limitu 50 kamionů za den už je 376.

2. Budějovice se spolupodílejí na vzniku dálnice, aby se ulevilo dopravě ve městě, vést do zástavby ~400 kamionů denně je v rozporu s těmito snahami.

3. Ten malý kruháč s jedním pruhem na něco takového není dimenzovaný, při 376 kamionech za den to bude věčně ucpané.

4. Zábor zemědělské půdy.

Není divu, že to Hrdějčákům nevadí, jim pod okny ty kamiony jezdit nebudou. To si užijí Borek, Nemanice a po vzniku Severní spojky Kněžské Dvory a možná Dasný.

6 0
možnosti
VK

Akce je tak nesmyslná, že je až neuvěřitelní, že se tím někdo zabývá, zřejmě je už mnohokrát někde odmítli, tak zkoušejí, které hloupé sílo to zrealizuje.

Vaše body 1-4 jsou zcela relevantní. :-):-)

2 0
možnosti
JN

prznění zemědělské půdy zástavbou nebo nevhodným hospodařením musí skončit

10 0
možnosti