- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ono dá smlouvu soukromému dopravci na páteřní rychlíkovou trať, když ten nemá dořešeny přestupní tarify, to je taky velké umění ... on totiž každý nejede cestu hlavní nádraží - hlavní nádraží
Proč to dělat jednoduše, když se to dá krásně zkomplikovat... Cestující, trhni si nohou a hledej a plač/plať...
Staci mi jedny klicky od auta, mastnou tyci nejezdim.
To mohl vymyslet někdo, kdo viděl vlak akorát na obrázku a "sedínku" si vozí v autíčku (nejlépe služebním). Do vedení se prodrali mladí vyštudovaní ekonomové bez špetky praxe a životních zkušeností. Jak se to zpívá v té písničce.. "Študovaní, inženýř, sinus, kosinus, de.....a.... Myslím nejen na kraje, ale i vedení ČD a ministerstvo dopravy..
Za Rakouska-Uherska se taky rozprodávaly železnice soukromým doprvcům a pak je zas skupoval a železnici sjednocoval. Kdo se nepoučí z historie, musí ji prožít znovu..
A s tím ziskem kraje to asi nebude tak růžové, nakonec někoho pověří výběrem jízdného a budou se o zisk dělit...
Viz zdravotnictví: Dřív peníze rozděloval stát na jednotlivé kraje a zdravotní zažízení přímo, dnes min. pětinu z toho spolkne kdoví koik zdravotních pojišťoven. A to vůbec nemluvím o tom, že zdravotní zařízení si musí doplňkové služby které provozovalo samo draho kupovat. (jídelny, úklid, údržbu, sanitky...... ). A když se jde obohatit v tomto, proč by to nemohlo fungovat v dopravě.
No hlavně, že víte, že za to můžou mladí, dědo. Třeba ve Zlínském kraji to "vylepšila" garda politiků 50+. Asi tolik k vaší logice. Jinak máte ve spoustě praktických poznámek pravdu, ale ty hloupé plivance to celé zesměšnily.
Nikde nečtu, že by byl za takto zpackané uvolnění železnice pro soukromé dopravce odejit ministr dopravy a propuštěni příslušní úředníci na krajích.
Jak celostátní tarif až za rok? Proč jízdenky jen v krajských aplikacích? To se všichni zbláznili? Nejsme v Ugandě, je 21. století, uprostřed Evropy.
Není to žádný přínos. Kraj si vzal obyvatele kraje jako rukojmí pro své nepromyšlené a neuvážené experimenty. Z Brna do Břeclavi jízdenky dvou dopravců a jednoho přerozdělovače veřejných prostředků. Na EC musí mít cestující jízdenku národního dopravce, na osobní a spěšné vlaky a některé rychlíky jízdenku kraje, na vlaky soukromého dopravce pak jeho jízdenku. Obecně vzato, poměry na železnici se vrátily zpět do věku 100 let za opicemi. Cestující, který si zakoupí kteroukoli z jízdenek, bude v nejednom případě odkázán na to, jak to nakonec dopadne. Zejména tehdy, nastanou-li mimořádnosti v dopravě. Nezřídka bude nucen přihlížet tomu, jak mu před nosem odjíždí vlaky, ve kterých jízdenku nemůže použít.
Ano, těch cestujících jezdilo železnicí nějak moc a byla stím práce, tak jim to znechutíme ať neotravují a vyženeme je zpět do aut. Kterej Ynteligent to má na svědomí?
Žádáme cestující, kterým se podařilo úspěšně si zakoupit přestupní zpáteční jízdenku do Uherského Brodu, aby se přihlásili k převzetí pozvánky do klubu Menza.
Co, když bude v zeleném vagonu plno? Lidi, kteří mají měsíční, roční jízdenky taky budou muset mít 3? Ted bych nechtěl dělat průvodčího, protože to bude dost rizikové až budete někomu, kdo má koupené jízdenky nebo nastoupil do nezeleného vagonu říkat, že musí zaplatit pokutu...