- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli se nepletu, tak z šumivých vín se na rozdíl od tichých odvádí spotřební daň. To se jim to najednou vyplatí vyrábět, když u tichých vín by zavedení normálu, tedy placení daně, bylo pro vinaře likvidační ??
Zavedení normálu..... vinaři platí DPH, jako každý jiný podnikatel. Zavedením daně z tichého víny by znamenalo znevýhodnění oproti dováženým vínům ze zemí, kde se daň neplatí a kde jsou tyto obory i bohatě dotovány. Zavedení spotřební daně by nebylo "normálem"....Můžete se na to podívat tady https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/1199560
A co říkáte těm problémům s odbytem nadbytečného čistého alkoholu u Michlovského?
Výrobce asi čeká dobrou cenu právě za tu čistotu, zatímco potenciální koneční zákazníci chtějí produkt prachsprostě vypít.
Hlavní tváří reklamní kampaně budou Jarka Metelky a Červenáček.
To jim fakt nedošlo, že mladá instaflundra někde na báru si určitě nepůjde objednat Bublinu? Frizzante, Prosecco, Aperólek.... Bublina
Jinak chápu, že vidina prodeje 0.25 plechovky za 49 je velice lákavá. Ale hoši, najděte si kloudnýho markeťáka a toho blba co vymyslel název Bublina dejte jako strašáka do vinohradu.
A co na to Rychlé šípy? A Jan Tleskač?
Něco podobného už tady bylo "český kapr"
Bubliny od malých vinařů z jižní Moravy najdete na http://www.66lahvi.cz
Tak si to řekněte nahlas: Prosecco....Bublina