- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měření mohlo předejít aspoň jedné smrti
Podle dopravní expertky Valentové klady úsekového i profilového měření prokázané jsou. A mohlo předejít minimálně jednomu ze sedmi úmrtí, která za loňský leden až listopad v katastru Brna eviduje policie.
„Konkrétně tomu, kdy řidič osobního vozu BMW nedodržel nejvyšší dovolenou rychlost a srazil chodce,“ konkretizuje.
expertka promluvila, jediny co je prokazany u mereni je spolehlivy plneni mestske kasicky, ty woe ja fakt zasnu, ze tohle nekdo muze myslet vazne, ceho se tady ve Statlu jeste nedockam.
"Nejnebezpečnější silnice z celé republiky má podle České pojišťovny Brno. Experti říkají, že za to může hodně aut, uzavírek a potažmo i stresu. Pomoct má měření rychlosti"
jste normalni?
Ne ani nikdy ani v Brně nebyli, protože jinak by věděli, že měření nepomůže jelikož stejně všichni jedou maximálně krokem
Co furt máte s tím okruhem na Žabovřeské?! Dokud bude v Tetčicích téct voda, zůstane to tam, jak to je.
Nevěřím, že někdy bude Brno nerozkopané, protože to je dnes už jeho normální stav.
Obchvaty nikdy nebudou, protože se jen slibují a zelení blázni je blokují.
Sjezd z D1 do průmyslové zóny taky nikdy nebude.
Nádraží nové také nebude. Jen na vizualizacích a v hlavách vizionářů.
Takže bych se jen přimlouval ať lépe kontrolují ty neosvětlené blázny na kolech, koloběžkách a jezdících motorových prknech, kteří oblečení mnohdy v maskáčích kličkují nočním Brnem.
To je tak asi jediný co by mohlo město zvládnout. Ale i o tom pochybuju, protože u naší práce stojí všichni s auty celý den na zákazu zastavení přímo v zatáčce, autobusáci nadávají, že kolem toho neprojedou a je to už 5 let pořád stejný = bez výsledku. Takže co ?!
Řešení? Lepší silnice i podpora pěších a cyklistů.
Takže nákupy a náklady budou lidi přenášet a převážet v koši na hlavě jak v Africe.
Protože obyvatelstvo v tomto prostoru Evropy patří k její kulturní a společenské spodině.
Opravdu máte pocit, že úsekové měření rychlosti zabrání zejména některým řidičům BMW, aby nejezdili jako zfetovaní blázni?
když půlku města rozkopete a do zbytku zakážete vjezd, tak samozřejmě stres stoupá
V rámci boje proti světelnému smogu se v Brně snížila intenzita veřejného osvětlení. Je to jako když se smráká, denní svícení v tu chvíli není moc platné. Chodci nejsou vůbec vidět a pokud některý chodec trpí chorobnou představou, že má absolutní přednost, tak se nedivím nárůstu kolizí s chodcem.
To slyším poprvé, že město bojuje proti světelnému smogu. Naopak se dnes a denně setkávám, že na nových ulicích jsou stále staré lampy, co svítí víc do nebes, než na chodník. Nebo jak je po celou noc osvětlovaná 1kW reflektorem ošklivá komunistická kostka bytového družstva jako by to byla katedrála sv. Víta.
Pěkné bláboly:
1) že "úsekové měření udělá místo bezpečnějším" je sice líbivé tvrzení, ale na spoustě míst úsekové měření nemá žádný efekt, nebo naopak počet nehod vzroste. Pokud totiž nejde o úsek kde se bourá s vysokou frekvencí, pak je zlepšení/zhoršení stavu prakticky věc náhody, nikoli systematické činnosti. Stačí dva opilci v noci, a najednou máme počet zraněných dvojnásobný.
2) už se těším, až na místech kde je člověk rád když jede rychleji než krokem budou měřit 50ku :D
3) hlavně by pomohlo, aby se na těch uzavírkách pracovalo, pak by možná nemusela být každá ulice rozkopaná roky. Tím pádem by nebylo tolik rozkopaných ulic, tolik uzavírek a třeba by odpadl i ten stres. Bez Waze se po Brně nedá jezdit už roky.
Tak já bych k tomu přidal ještě jednu běžnou chuťovku, kterou nevím jak jinde v Čechách, ale v zahraničí velmi často postrádám ... v křižovatkách rozkopaných ulic zapnuté semafory beze změny režimu stejně jako v době, kdy se křižovatka plně používala. Jako by nestačilo, že se pokud jde o vytíženou lokalitu skokově zhorší doprava, ale ve frontách se stojí při čekání až skončí (minimálně odbočovací zelená) z díry rozkopané ulice. Takto např. přes dva roky vypadala křižovatka Francouzská - Cejl a teď je znovu na obdobnou dobu totéž, jen s rozkopanou druhou stranou směrem na Starou osadu. A není to v Brně zdaleka jediný případ.