Diskuze

Koňka pro bohaté i parní tramvaj, před 150 lety v Brně poprvé vyjela MHD

Brno si připomíná 150 let od začátku provozu městské hromadné dopravy. Úplně první trať fungovala jen v létě, protože vozy byly otevřené. Jedna jízda koňkou stála patnáct krejcarů. Dnes má dopravní podnik více než 150 vozů s „tykadly“ a s třinácti linkami nejhustší trolejbusovou síť v Česku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jó jó. Tou tramvají co je ve videu jsem se najezdil. Jediná která měla elektricky zavíratelné dveře. Jezdila přes Žabovřesky na lince č 3 z Bystrce do Obřan a č 7 do Maloměřic-most. Jezdila jen v Brně a výrobu zajišťovala královopolská strojírna.

2 0
možnosti

Je fajn, ze ma Brno tramvaje i trolejbusy. Chtelo by to na te elektricke doprave vic zapracovat, planu na rozsireni je spousta, ale kvuli politikum se ne vse bude realizovat.

Aspon ze se stavi ta Novolisenska. Stejne mam ale pocit, ze by ty trolejbusy mohly jezdit pres krizovatky rychleji. Kdyz se podivam do Plzne nebo do Pardubic, nejezdi tam tak pomalu.

K linkovemu vedeni jen tolik, ze soucasny pocet staci, neni nutne mit vsechny mozne kombinace konecnych. Mela by se od Brna ucit i ostatni mensi mesta.

1 0
možnosti

Bus, trajfl, šalina....miluju své rodné město

2 0
možnosti