- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no, zrovna na linku 4 bych pozlacenou šalinu neposílal...!
Myslím si, že tramvaje by mělo mít více měst. Třeba zrušení v Ústí nad Labem chápu kopcovitý terén, ale v Chomutově se o nich uvažovalo a určitě by to bylo komfortnější a úspornější než provoz autobusů a trolejbusů. Od trolejbusů navíc chce Chomutov odstoupit. Proč se tramvaje zrušily v Jihlavě a v Bohumíně také nevím. Doufám, že budou tramvaje jezdit do Čestlic, do Brandýse nad Labem a třeba se zavede trať z nádraží Modřany přes Zbraslav až k nádraží Radotín, věřím, že tramvaje protažené od polikliniky Modřany přes Na Beránku až na Točnou by bylo také vítáno. Je však možné, že metro C povede do Čakovic a také do Uhříněvese kde ho obyvatelé chtějí.
Mne napadá pouze jedno město, kde by nová tramvaj byla přínosem. Hradec Králové.
Pokud jde o zrušení, Bohumín byl pouze 76 cm, ostatní města měla metrový rozchod, jednokolejné trati. Technicky ve velmi špatném stavu.
A koukám, že nasadili i původní tramvaj...
Tak to je hodně trapný pokus o fór.
A co přesně znamená to M ve zkratce brněnské MHD?
Městská jako v jiných městech. Tedy pokud třeba nejste z Mostu a není to u Vás Mostecká Hromadná Doprava