- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc nenapisou ze za touhle situaci stoji nove vedeni a jejich uprava pracovni doby,kdy mimobrnensti radsi dali vypoved
banderovci za volantem mhd?! děs
VÁLKA LEVNÉ PRÁCI = VOLEBNÍ HESLO ČSSD
Tak teď se můžou Zaorálek a hlavně Sobotka z jižní Moravy ukázat jako politici, kteří nemlátí prázdnou slámu, ale skutečně pro české občany udělají kladnou věc.
A kde jinde by to mělo být snadnější. než v komunálu, který žije z peněz daňových poplatníků!
Jak je ale vůbec možné, že takový podnik, jako je MHD, mluví o náboru zahraničních pracovníků, protože nechce dát českým lidem vyšší plat?!
Za co si lidé v Brně vlastně platí ze svých daní městské úředníky?!
Škoda, že nežijeme v době Karla IV. Spoustě úředníků a politiků by hrozně moc slušela jízda v proutěném koši po hladině řeky...
Ja bych do MHD sel pracovat....pokud
1) nemeli tak brutalni limit na dioptrije
2) D by bylo zadarmo a ne na 5let se upis
3) prescasi dobrovolne a ne nucene
Jinak jakmile je nekde psano o odborech tak se me dela zle, protoze v 99% jde o skupinu komunistu parazitujicich na lidech, kteri chteji pracovat a mit adekvatni mzdu. Ve valne vetsine vykrikuji jak chteji pomoc,a le veskutecnosti nemaji ani realnou predstavu co je mozne a co neni mozne.
Pridani 5k mesicne je prestrelene jak prase, na to nekyvne zadna firma.
Realne by bylo
5% + zvyseni priplatku za prescasi + priplatek za jizdu bez nehody
A generální ředitel má bez přesčasů taky 24 000,- Kč...?
Nebo tisková mluvčí...
ta na to dře jako kůň!
"„Pokud bude potřeba, tak do jednání o platech můžeme jako město vstoupit,“ řekl náměstek primátora pro dopravu Matěj Hollan (Žít Brno)." = zajedeme všichni do bordelu na Ukrajinu, tam se všichni ožereme a navzájem zbičujeme
Ještě bych připomněla, že to byly podniky MHD, které začaly prodávat dluhy za pokuty exekutorům a z 1000 Kč dluhu se najednou vyrobil dluh 20000 Kč.
Sorry jako..., ale pokud v Brně budou jezdit autobusáci z Ukrajiny tak se může stát, že moderními autobusy už jezdit nebudeme! Vždyť třeba v Praze se DP vzdal několika vozů T3 a ty se dalších 15 let budou prohánět po městech na Ukrajině.
Autobusák by měl dostávat za 8 hodin minimálně 1400 korun a měsíčně by měl odpracovat 20 směn po 8 hodinách, výplata by měla být minimálně 28000 korun k tomu bonusová složka 7000 korun.
To predpokladáte, že tí ukrajinskí vodiči prídu aj s autobusmi ?
Další masírka, aby společensky prošla náplava z východu. Sice pořád lepší než muslimové, ale s takovou tu za chvíli bude ruština a ukrajinština druhý úřední jazyk.
O bezpečnost MHD nikomu nejde, hlavně když nebude muset navyšovat platy. Když pak ten Ukrajinec zabije cestující, budeme vinit Ukrajince jako takové a ne podnik, který si zahrává.
Proč by měl Ukrajinec zabíjet cestující? To jste to spíš svým příspěvkem zabila vy.