- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to zkusme znovu a lépe. Problém je v tom, že se jezdí rychle a řešením problému je vybírání pokut? Nemělo by prvořadým cílem být snížení rychlosti a zvýšení bezpečnosti? Ale to by se nesměly instalovat automatické kasičky, ale policie by musela stát na ulicích a konat.
Myslíte tím Slováci? :-D
Oni do toho jednoho velkyho vecne zacpanyho parkoviste jmenem Breclav jeste narvali radar?
Jedine dobre, ze pokutam unikaji, tohle obohacovani mestskyho rozpoctu, ktery s nejakou bezpecnosti absolutne nic spolecnyho, je jeden velkej hnus.
Na dálnici z Lince na Salzburg je u jezer v místě, kde se vozovka svažuje dlouhodobě umístěn radar, který hlídá omezení na.110. Vyfotil mě dvakrát. Jednou jsem tam měl asi necelých 130 a viděl jsem jen blesk. Nepřišlo nic. Po 2 letech jsem se v nepozornosti nechal nachytat znova a bylo to za 200 Ojro pěkně za 14 dní poštou. To jsem měl na.vysmáté fotce přilepeno 134 km/h. A prý jsem mohl být ještě rád, že kdyby mě pokutovali na místě tak 500. To si bude člověk sakra pamatovat.
trochu nadsázka, ale co takhle přidružit ten náš Čechistán k Německu či Rakousku, pár km dálnic stavíme desetiletí, stavební povolení či bytová výstavba zabere podobně dlouho dobu a stejně je nedostatečná, zrealizovat nějaký mohutný IT projekt na úrovni je nemožné, prezidenta sponzorují ti, kdo od něj mají státní zakázky.....o vládnutí či koncepčním řízení se raději nezmiňuji..ne že by to jinde bylo ideální, ale Češi si očividně vládnout neumí..
Jděte kamsi. O tomhle se nežertuje ani v nadsázce. Ale klidně se tam (v nadsázce) odstěhuje.
V civilizované Evropě se obecně jezdí rychleji. Překračování rychlosti je celkem běžné. Ale nikde na vás nečíhají radary. Lidé ví, kde se může jezdit rychlej a kde naopak pomaleji. Dopravních nehod je tam málo. U nás se měří na každém rohu a nehod je více. Kolikrát jsem se přistihl, že sledují kolik jedu v autě a na radaru současně a jen tak tak jsem nenaboural.
U nás je bezpečnost silničního provozu až na posledním místě, ale v posílání pokut po dvou měsících jsme přeborníci.
Už by se s tímto nešvarem mělo konečně začít něco dělat !
Pokud máte problém sledovat tachometr ve spojitosti s radarem, nejezděte raději po silnici, aby jste fakt nezpůsobil nějakou nehodu.
Jak zvládáte pohled do zpětného zrcátka?
Kdyz nezaplatite treba ve Francii, tak vam za nejaky cas pristane exekuce na ucet.
Nevim proc to nejde i unas
To zní dost nezákonně. Rozhodnutí zahraničního správního orgánu není podle českého exekučního řádu vykonavatelným exekučním titulem.
Je k pobaveni jak věci v CR "nejsou". Vsude ve svete vedou registry přestupku a nezaplacene pokuty. Před 30 lety se kvůli tomu znamy vybihal Kalifornii, když nezaplatil 50 USD (5 let je promlceci doba).
Pokud se dluznik v CR znovu objevi (kamery v policejních autech scanuji RZ a ohlasí pokud jede vuz co je hledane/ukradene atd. ) není nic jednodussiho nez jej zastavit a zabavit mu vuz do vyrovnani dluhu. Po mesici neplaceni se vuz proda v aukci.
Nápad se zastavováním není špatný, ale nestačí. Bohužel musíte současně najak dokázat že řidič je majitelem vozidla a byl také v době přestupku. K tomu vám typ vozu a SPZ nestačí.
Udelal jsem ''botu'' v Nemecku a do mesice ve schrance dopis (ne doporuceny), kde bylo popsano co jsem provedl, ze se muzu tusim do tri tydnu odvolat a pokud se neodvolam, tak zaplatit
50% piratu na D1 jsou cizinci, ale furt nam bude nekdo tlouct jak my cesi v porovnani se zahranicim jezdime jak dobytci (co se tyce rychlosti) a ze kdyby byl vyssi limit, tak narozdil od cizincu budeme prekracovat zase min o 100km/h vic