- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto my nějak neumíme. https://youtu.be/FN5-n7dDKPQ
Udělat z Táborské jednosměrku považuji za zbytečné. Pouze to zkomplikuje cestu do Židenic ze směru od Dělnického domu. Ke zkapacitnění této ulice na 2 pruhy stejně dojít nemůže, protože provoz šaliny není omezen (naštěstí!).
No jo, zvolili jsme si odpad, tak budeme trpět.... Že ANO ?
Myslím, že zelení v Brně našli zvou vlastní zelenou "nenásilnou" cestu, jak zrušit přebujelou individuálnï i dopravu. Prostě postupně rozkopou a uzavřou všechny silnice, takže auta nebudou k ničemu. A šlo to bez letitého lobbingu a prohlasovávání špatně průchozích změn zákonů. Trošku je problém, že s vaničkou vylili i dítě a vzalo to s srbou i hromadnou dopravu, protože třeba jih Brna je teď bez šaliny i bez vlaku, ale to se nedá nic dělat, když se kácí les létají třísky.
to je tezke, kdyz provizorni most nesplnuje hlukove limity, musel by mit cyklo pruh a najezdy pro ZTP, vse podle norem, tak je jasne, ze takovy most nikdy nevznikne. Jaksi se zapomnelo ny vyznam slova provizorni. Vojaci by takovou konstrukci postavili za par dni, lide v okoli by dostali MHD na rok zadarmo, omezil by se vjez poze pro vozidla do 3,5 tuny. Provizorne by to slo. Ano, misti by trpeli. Bylo by jich asi 250. Takhle budou trpet desitky tisic lidi. Kde je vule, tam je cesta, rikalo se. Doba je jina a nez neco delat podle zdraveho rozumu, radeji se to udela podle normy.
Pro sanitky, hasiče se mohl otevřít průjezd přes most spojující Husovice a bývalou Zbrojovku.
Už se nemůžu dočkat. Když jedu k dceři, musím na hlavní nádraží, rychlíky od Pardubic v Židenicích stavěly jen když se hlavní rekonstruovalo. A pak jezdím zpátky do Židenic na Starou osadu. Vzhledem k tomu, že se v Brně nevyznám, tak to bude docela adrenalinový sport se k nim dostat.
Jak v něčem jede Mrázek,tak to smrdí levárnou....
Co tam takhle nahnat nepracujici obyvatelstvo z okolnich ulic. Je tam spousta cernych nezamestnanych.
Předpokladané termíny prací si nikdo necucá z prstu. Jsou vytvářeny projektanty, kteří musí sladit všechny práce, především inženýrské sítě pod povrchem. Pak jde o nutné rezervy, přepojování, technologické lhůty apod. Ale chápu, že nikoho nezajímá, co je v zemi. Noční práce vám zakáže hygiena, no a pak jde o to nejdůležitější, soutěží se na cenu, kdy zkracení termínu je jen podružný parametr. Účelné vynakládání veřejných prostředků je dost podstatné a pro úředníky i politiky směrodatné.
Teorie je to pěkná. Škoda že praxe je taková, že je každá ulice roz.ebaná měsíce a reálně tam nikoho nevidíte dělat. Případně vám z mého okolí vyjmenuju několik ulic, kde přijela jedna firma, rozmlatila povrch, vybagrovala zeminu, udělala plyn, zaházela, udělala dočasný povrch, aby za dva týdny dojela druhá firma a celá operace se opakovala pro vodovod, pak za dva týdny kabelovka atd. Koordinace a účelné vynakládání veřejných prostředků par excellence.