- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odsun je OK. Jenom šílenec a ekoterorista by budoval nádraží pod Petrovem. Dost pochybný je také argument o prodloužení trasy " do práce". Copak všichni pracují na Zelňáku???
A, mimo jiné, Brno přece není jen nádraží !
Ono to nakonec zůstane tam kde to je. Posouvat nádraží o 400m pod Petrov jen proto abych prostavěl 50miliard je drahý nesmysl, který nic neřeší a přesun k řece má nejvyšší riziko v tom, že se nádraží přesune a nic se dál nepostaví z důvou financí a nedostatku odvahy. Pokud bych si měl tipnout, tak Brno skončí se dvěmi nádražími. Jedno zůstane tam kde je, pro regionální přímstskou dopravu typu S-bahn, druhé někde jižněji pro VRT, dálkovou a mezinárodní dopravu. Mezi nimi bude jezdit koňka a na sesbíraných kobylencích budou zelení v Malé americe pěstovat biotykve. Proto je potřeba prostor před nádražím co možná nejvíce zklturnit. S tím souhlasím.
Z dopravního hlediska lepší varianta není ani teď, ani téměř před sto lety, kdy se o odsunu nádraží začalo rozhodovat. Konečně převážil zdravý rozum nad ideologickou manipulací. Důvodem je to, že kompletní dopravní uzel v centru postavit prostě nejde. Nejedná se o jen patřičné napojení na železniční koridory, ale i sloučení všech dopravních uzlů v jednom místě, tak jak to je ve světě běžné. Proto k žádnému zdržování dopravy docházet nebude, právě naopak.
MHD není "doprava"? Ta ve variantě "Řeka" dostane těžce na zadek :-(
Jezdím vlakem do Brna 13let. Jako postavit nové nádraží u řeky je napad dobrý, ale současně je nutné zachovat stávající. Dálkové vlaky, rychlíky, RegioJet atd. dat k řece a příměstské vlaky nechat (nebo aspoň většinu) na současném nádraží. Bude to mit i vyhodu při jakýchkoliv opravach a modernizacích atd. ze to neodrizne pulku okresu a to jizni pak pude rozsirit i na nejakou rychlodrahu, protože je tam víc místa. Vokřále a spol. přemýšlejte!
jo s tímhle bych celkem souhlasil. Snad ještě, dostat regionální spoje pod zem a zahustit počet zastávek. Něco jako lehké metro. Propojit nové nádraží u řeky se starým. Lidé by pak vůbec nemuseli na MHD ale vlakem by se jich hodně daleko komfortněji dostalo po značné části Brna.
Zvolili dopravně nejhorší řešení. Pro většinu dojíždějících lidi to bude znamenat přestup a několik desítek minut denně navíc. Ode mě vám milí brňáci přibude jedno auto v ulicích navíc.
Souhlas, až na korekci: ne desítky minut navíc, ale jen 5 až 10 mniut navíc.
Bohužel, ANO a hlavní architekt začali bez argumentů tlačit ODSun, tak bude ODSun
A tu MHD tam chcete dostat po které ucpané ulici? Možná by to šlo vyřešit překopáním na 4 pruhové jednosměrky, ale to tam spíš udělají jeden pruh pro auta a jeden pro BUS a po 5 minutách už nepojede nikdo...
To je zajímavý názor, že na tom rumišti, co tam teď je, nejsou žádné zastávky MHD... Jinak až tam nádraží bude, tak bude kousek od Zvonařky a od Vaňkovky, jen pro představu, jaká je to odlehlost....A celá nová třída od nádraží až k "současnému" centru, tam jistě také žádná doprava nepovede...
Taky si říkám na co je třeba stavět nádraží v poslední zatáčce před Vídní.
Zajímavé. Z pohledu kraje totiž po přesunu "k řece" dojde k prodloužení doby cestování kvůli delší jízdní době MHD, denně o 5 až 10 minut.
Většina lidí co dojíždí na hlavák je mimobrněnských, ale z JMK, a právě těch se ten přesun takto dotkne. Skoro nikdo z těch se kterými jsem se o tom bavil (pár desítek lidí, ok, pořád malý vzorek) nechtěl odsun k řece.
Čí zájmy tedy JMK zastupitelé hájí? Lidí zjevně ne..
A KAM hájí zájmy koho smím li se zeptat? Podotýkám že KAM vznikla s popudu Zelených a ti tam dosadili člověka, který byl tehdy pro variantu Petrov. To že po prostudování kompletní studie proveditelnosti KAM konstatuje, že pro rozvoj Brna je nádraží ve variantě řeka daleko výhodnější, svědčí o mnohém.