- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale řidiči autobusů jsou v noci blázni. Otevřou dveře na půl sekundy a hned je zavírají. Už mě několikrát secvakli ve dveřích...
Ve clanku nebylo vůbec zmineno, ze tramvaje (saliny) mají pro svoje koleje vyjimku z norem. Pres vyhybky jezdí po nakolcich nikoli kolech. Take oblouky jsou provadeny bez prechodnic. Nedodrzeni norem zavaznych na zeleznici je krasne videt na kolejich v zastavce Pisarky. Jeste zde koleje nejsou ani rok a jiz jsou nadmiru opotrebene. Dodrzovat lety proverena technicka pravidla (geometrie trati) by se nekdy mozna i vyplatilo a rychlost by se nemusela omezovat. Vlaky také nejezdi po svych tratich ve meste pouze padesatkou.
tramvají neexistují ............. v Brně totiž tramvaje nemají
no jo, n1r5j45qfe5rhtsd74jz to dycky vystihne tož jasné, že tam tramvaje nemajó! Tramvaje majó třeba v Holomóco
já ráno v Brně šalinou nejezdím
brňák říká šalina a venkovan od Brna šálina, jen tak pro zajímavost
Od seriózního novinářky bych čekal, že zveřejní, jakým způsobem rychlost tramvají měřila. Podle zveřejněných čísel, by to totiž mohlo vypadat, že se rychlost neměřila žádným radarem, ale maximálně pohledem na rychloměr v řidičově kabině a následným zaokrouhlením odečtených dat na násobky pěti nahoru.
Rád bych tímto položil dotaz, jakým způsobem byla ta rychlost měřená? Pomocí GPS?
A ještě jedna otázka:
"Řidiči, kteří nepřekročili rychlost o více než pět kilometrů za hodinu, vyváznou s napomenutím a pohovorem."
A co se tedy stane s těmi řidiči, kteří PŘEKROČILI rychlost o více než 5 km/h?
Děkuji
S řidičem, který překročí rychlost o víc než 5 km/h, se za trest nikdo nebaví.
proc by mela byt mezi masarovou a novolisenskou rychlost 50km/h kdyz uz kdyz se to za komousu stavelo tak bylo jasne receno ze je to rychlodraha. Navic je to samostatne teleso mimo chodniky a chodci tam maji zakaz vstupu. To mne vetsi hruzu z kolize s chodcem nahani treba Pendolino ktere mensimi stanicemi kde cekaji lide na mistni lokalku profici 120 ...
Dalsi priklad clanku, ktery nadherne zapadne do novinarske zumpy. Skvela autorka !! Nechcete spis zkusit blesk ? Vite vubec co je drazni zakon ?
Každé vozidlo MHD - BRNO je evidováno nepřetržitě na obrazovce na dispečinku a kdo jede dříve, předčasně-- toho vozidlo se rozsvítí červeně a je ihned zapsáno a řidič pokutován. Po prvé tytyty, po druhé 500, po třetí 2000 a po čtvrté je vyhozen. Čili, jede-li vozidlo rychle===jede podle jízdního řádu !!! S připomínkami se obracejte na tvůrce jízdního řádu !!!
Timto clankem jen IDNES.CZ potvrzuje, ze se hodne priblizil k bulvaru, jakym je bezesporu Blesk. Po precteni jesem neveril vlastnim ocim, ze se dela stresna kauza nad tim, ze nekdo jel na trati, kde je to naprosto bezpecne, o asi 5 km vic! Ja jsem v Brne zil a s MHD jezdil denne 7 let a nepamatuji, ze bych zazil sebemensi karambol. Navic tou trati u Novolisenske jsem denne jezdil a nikdy jsem nevidel zadny problem. Ted si sahnete do svedomi vseci, kdo nikdy neprekrocil do 5 km/h povolenou rychost! Ti novinari jsou naprosti bonzaci a darebaci, kdyz delaji z ridicu, kteri maji 3x mensi plat jak oni, zlocince za takove malickosti! Je me z nich tak akorat na
no zrovna na te vyhybce do stare smycky v zari 2003 vykolejila triclankova tramvaj a prostredni clanek prerazil sloup el. vedeni.