- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co to je, zelení si přeji, Ano si přeji ,Zeptejte se lidí , ve dvou referendech většina řekla že nádraží chce nechat na svém místě. A zmodernizovat ho .pořád někdo chce bohatnout na veřejném zájmu . Nádraží na novém místě nepotřebujeme Potřebujeme dostat tramvaj neboli šalinu do Bílovic a Soběšic možná do Kuřimi a Blanska a samozřejmě dokončení velkého okruhu pro automobily.
Myslím, že radní rozhodli rozumně. Varianta U řeky je podle mne jediná správná. Kdo to nevidí, neuvažuje realisticky. Zelení jsou toho příkladem.
Kdyby bylo skutečně realisticky vyřešeno napojení na MHD, tak snad. Jenže jednoznačně není.
A jestli někdo chce pořád argumentovat "pozemky politiků", z nichž mnozí dávno už v politice nejsou a o ničem nerozhodnou (kdysi se tady strašilo Jonášem, pak Hoškem)... tak zrovna teď zase platí, že Anderovi by nádraží Řeka vyrostlo kousek od místa bydliště, takže ten taky "razí svoje zájmy". A světe div se, já jsem pro variantu, která mi přivede VRT pár desítek metrů od domu, kde bydlím, ale i tak jsem pro ni...
Pane Smolko (níže), jestli to, že lidem z JMK se zkomplikuje dojíždění, tak pak nejlepší variantou je nedělat nic, nechat je jezdit na špinavé hnusné nádraží a nechat je, ať si užijí tu interakci s bezdomáči den co den, hlavně že to cestování netrvá dlouho.
Jestli je nádraží špinavé a jsou tam bezdomáči, tak to nemá vůbec nic společného s nádražím v jakémkoli místě - pokud se nebude uklízet a bezdomovce nechá policie na místě, tak to nové nádraží bude za měsíc vypadat úplně stejně, jak to staré.
Zeleni mužíčci tady exhibují, což nic nezmění na tom, že preferují pro Brno horší variantu. To, že každý, který jede do Brna, musí napřed dojet na rolu, aby pak další půlhodinu cestoval přecpanou MHD po zahlcených ulicích, je už snad nějaký fetiš. Absolutně přehlížíte fakt, že dokonce OBĚ varianty počítají s jistou decentralizací uzlů MHD, novými vlakovým zastávkami tak, aby nemusel každej jak osel napřed zajet lokalitou do středu města. A tak se tu zase vytahují stokrát vyvrácené lži o pozemcích, nádraží odsunutém do Modřic a podobně. Ono když už nic nezbývá, tak aspoň šířit lži a strašit lidi. Bravo!
super, takže v budoucnu budeme místo z centra jezdit přecpanou MHD kdesi od řeky
Celou dobu se vědělo, že nádraží u řeky je z hlediska dopravní návaznosti hloupost. A dlouho se o tom mlčelo. Až teď se ukázalo, že by tomu významně prospělo vybudování severojižní páteřní linky ( a to je pravda ). A protože jsou to další miliardy navíc, tak se přiznalo, že to nádraží u řeky není zase tak ve všem růžové, jak se všem vtlouká do hlavy a nějaký problémek tam přece jenom je.
Celé je to jen politické rozhodnutí, vycházející ze zájmu vlastníků pozemků, které se tím nádražím u řeky pozemky velmi pěkně zhodnotí. I to se dá pochopit, kdo by nechtěl zbohatnout, že ? Nejhorší na tom je ale to, že těm desítkám tisíc lidí, co denně dojíždějí, to trochu zkomplikuje život. Ne moc, ale přece jenom se jim doprava prodlouží. A to je ten nejpádnější argument, na který se nebere ohled. Řeči o budoucím horizontu přes 50 let jsou úplně mimo - nikdo neví, do jaké míry a kam se bude rozvíjet doprava, jestli se vůbec někdy budou budovat vysokorychlostní železnice a jakou budou mít návaznost na místní dopravu.
Je to podobné, jako s referendem o EU: když se vstupavalo, tak byl národ uvědomnělý, vzdělaný, rozumný a správně se rozhodl. A teď, kdy se ukazuje, že EU lidem čím dál víc vadí, tak ten stejný národ je hloupý, nevzdělaný, nerozumí tomu a o ničem by už neměl rozhodovat.
Už vím proč chtěli radní a odborníci tak moc řeku ono už se počítá s tunelem
Nu ano. Jak čtu hlasování Rady, tak VRT i ve variantě Řeka je podporována jako tunelová varianta. Čímž padá argument proti Petrovu "Pod Petrovem dlouhé tunely jsou drahé a nebezpečné", protože je Brno tak jako tak chce..
Radní podmínili přesun k řece tím, že bude severojižní diametr.
Jenže ten rozhodně nebude v době postavení nádraží, a je otázkou kdy a zda vůbec bude, jestliže se teprve začíná plánovat..
Pnae Holasi, když tady tak všechno kritizujete, tak pokud by mělo být po vašem, jak byste situaci s nádražím vyřešil vy?
Znovu vás odkazuji na diskuse u předchozích článků v jihomoravské sekci iDNES, kde už jsem se k tomu vyjadřoval. To není odpověď na tři řádky a stále dokola to opakovat nebudu. Ostatně jednou jsem vám to už napsal, takže už jste měl dávno možnost si to znovu přečíst.
Proč metro? Říkejme tomu pěkně česky S-Bahn, to je přesnější.