- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"... až čtyřminutové zpoždění."... to jako vážně? No teda tak to by měl řidič na konci spáchat Seppuku. Pokud vím tak jízdní řády jsou u nás spíše orientační takže bych to opravdu nehrotil, nejsme v Japonsku :-D
Jo, zlatá stará Karosa, tam se dveře zavřely pod vteřinu!
vratane prepulenia chudaka cestujuceho ktori nimi nestihol presjt.. to bola vzdy zabava tahat niekoho z dveri :-D
Jou kouené z dotací, tedy "zadarmo" a tím pádem platí: "Darovanému koni na zuby nehleď."
Já bych řekl, že se zavírají/otevírají stejně rychle jak na Karose rozdíl je v tom, že na Karose šli otevírat už před zastavením a zavíraly se během rozjezdu, kdyby se nemohly rozjet stejně jako to Iveco tak tam některé stojí ještě ted
Nene, tady je těsnění zakousnute do sebe a fakt chvíli trvá, než se "pustí". :)
si je pred nakupem neotestovali? DPP testoval elektrobusy 2 roky a asi neprosly, od te doby jsem je nevidel.
I kdyby nejezdily ,jsou za dotace tak nesahat.
Lepší než staré, kde jsou naftové výpary
Doufám, že tyto trosky nekoupí DPP protože už se mu rozpadá současný vozový park. Můžeme však být rádi, že v Česku ještě oproti Slovensku a Ukrajině o bezpečnost a vraky nás tolik nepřepravují.
Bohužel šetří se i zde.
Nazývat troskou něco, čemu bylo ve výrobním závodě nastaveno pomalejší otevírání/zavírání dveří je poněkud přehnané. Stačí přijít k autobusu a rychlost přenastavit.
Zrovna linka 84 mivala bezne zpozdeni 2-5min i pred lety kdy jsem ji vyuzival.
A to se jim dvere zaviraly normalne:-)
On je spíše problém s trasou 84, resp. 44, která je velká a přes ty nejšílenější ulice, naopak si myslím, že 2-5 min na takové trase není taková hrůza.
Tak se meli vykaslat na IVECO a poridit si SOLARIS...
SORky by měly být nahrazeny.