- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při používání zimních kol uplatňuji pravidlo čtyř. Na 4 kola, vzorek min. 4mm, a nepoužívat starší, než 4 roky. Smyslem toho posledního pravidla je to, že pneumatika po čtyřech letech ztvrdne a její přilnavost na kluzkém povrchu se sníží. Tím, že pneu ztvrdne se v podstatě dostane na úroveň letních gum, takže po skončení čtvrté sezóny zimních, je vždy nechám na kolech až do podzimu, kdy obuji nové zimní. Nikdy se mi nestalo, že bych za 4 źimní sezóny ojel vzorek pod 4mm. Na dojížnění zimáků není absolutně nic špatného, ani nebezpečného.
Minulé léto jsem dojížděl zimní gumy a žádný rozdíl oproti letním jsem nezaznamenal. Možná kdybych jezdil na hraně ovladatelnosti auta a stylem brzda-plyn, tak by to poznat šlo, ale asi jsem spíše klidný řidič a snažím se myslet dopředu, abych na brzdy šlapal co nejmíň.
Kdyz mas gumy v podobnem.rozmeru, udrzujes odstup a nejzdis jak majitel Audi, tak nic nepoznas......
Ja mam mapr zimni 180 65 15 a letni 215 45 16 a to uz se na stabilite vozu a brzdne draze projevi.
Pravidelné reklamní kampaně, před vánoci pro důchodce Wobezym, teď na jaře letní v říjnu pak zimní gumy, nejlépe fungl nové. Pneumatikáře sice chápu ale jízdu na zimních v létě ZATÍM nikdo nezakazuje i kdybych se nedivil kdyby nějakýho ouřadu nenapadlo že od 1 dubna při teplotě+10 budou letní povinné
Ze zimních přezouvám na jarní pneumatiky. Pak na letní a potom na podzimní. Ještě mám jednu sadu vánočních, jednu silvestrovskejch, jedny velikonoční a sváteční sady na různé státní svátky.
Ja zimni gumy v lete nedojizdim. Na na nich proste jezdim nekolik let v kuse a pak kdyz maji pod 4 mm, tak kupuju na podzim nove. Jezdeni v lete posledni zesonu na 4 mm zimnich neni dojizdeni gum.
A sakra. Letos byla dost teplá zima, tak to abych zkontroloval gumy, jestli je nemám sjetý.
Na rodinném autě, které najede ročně 15000 km gumy měním.
Ale manželka, která se svou C3 najede méně než 2000 km za rok a to jen po městě, opravdu dvě sady gum nepotřebuje.
Osobně přezouvám, když tam nechám staré zimáky, tak na mokré silnici jezdím bokem a brzdná dráha je tragédie. Jo a ještě když byl hic, tak se mi jednou zimák úplně rozpadl a měnit kolo do dálnice nic hezkého.
Stačí jezdit zatáčky pomaleji a nebudete jezdit dveřma napřed.
I mě se před 20 lety na dálnici zimní guma v létě rozpadla - ale vzhledem k tomu, že to byl levný protektor, tak bych to nepřeceňoval.
Jarní masáž začala. Teď budou zas ohrožení ti co nepřezují na letní.
Včera byl dobrej ten pneumatikář že i ten kdo má svoje disky by si měl jezdit převažovat. No naštěstí bude za týden klid a pokračování až koncem října.