Jestliže předchozí generace modelu 911 Turbo měly od začátku uvedení této řady stále stejný, i když průběžně inovovaný motor, tak nové provedení dostane po pětatřiceti letech motor zcela nový. Pod zadní kapotu se nastěhoval šestiválcový boxer s přeplňováním a s objemem navýšeným na 3,8 litru.
Nová pohonná jednotka má přímé vstřikování benzínu a dvojité přeplňování s turbodmychadly s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek. Výkon oproti předchůdci vzrostl z 353 na 368 kW, tedy na 500 koní.
Zvýšení výkonu doprovází nižší spotřeba. V průměru by měl nový model 911 Trubo spolykat mezi 11,4 až 11,7 litry benzínu na 100 km. Produkce CO2 byla snížena o 18 procent. Nové turbo kupé od Porsche splňuje normu Euro 5 a může být vybaveno dvojspojkovou převodovkou PDK nebo šestistupňovým manuálním řazením.
Porche 911 Turbo má i v nové generaci standardně pohon všech čtyř kol Porsche Traction Management. Nechybí stabilizační systémy Porsche Stability Management a Porsche Torque Vectoring. Posledně zmíněný systém pomáhá ovladatelnosti v zatáčkách.
Modely s dvojspojkovou převodovkou PDK mohou být vybaveny tříramenným volantem s nově vyvedenými páčkami řazení pevně umístěnými na volantu.
Nejvyšší rychlost se oproti předchůdci příliš nezvýšila. Nové Porsche 911 Turbo má pouze o 2 km/h vyšší rychlost než předchozí provedení. Ručka tachometru se zastaví na 312 km/h. Zrychlení z nuly na 100 km/h bylo však vylepšeno výrazně, konkrétně o půl sekundy. Na stovku tak novinka vystřelí za 3,4 sekundy.
Základní cena pro český trh startuje na 3 268 000 Kč bez DPH. Za provedení kabriolet zaplatíte 3 518 000 Kč bez DPH.