- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je asi něco špatně. Pokud 8 z 10-ti řidičů "špatně vidí" tak je blbě nastavena referenční hodnota. Představte si, že bude chodit - jezdit 8 lidí z 10-ti lidí s brýlemi. To jaksi není normální. To je to samé jako bych dal referenční hodnotu IQ pro vstup do "menzy" nebo třeba to, že dotyčný nemá v příbuzenstvu "závadné" předky. Další otázkou je, kde je limit toho "špatného zraku" pro normálního člověka. Každý z nás má jiný krevní tlak, oční tlak, cholesterol, hmotnost atd. Jsou lidé, kteří řídí bez nohou dokonce i bez rukou, sluchově postižení. Nejsme supermani, každý má nějakou tu bolístku a při dnešní úrovni diagnostiky medicíny není opravdu nikdo dokonale zdravý. Co s tím chcete optici i ostatní felčaři ve spolupráci se zprofanovaným Besipem dělat? Budou smět řídit jen superzdraví lidé? Kdepak ve světě toto je?
Každý rok na oční Jděte se vycpat, optici a nepřehánějteNejsme stíhací piloti ani astronauti.
řidiči špatně sedí. Jednou ročně by měli jít na vyšetření k proktologovi.
A když si dáte rádio na plný kule a zapalite cigaretku...to je teprv kombinace s dioptriema.
Stačilo by odstranit od silnic vše, co není dopravní značka, dopravní značení zredukovat na nutné a funkční minimum a opravit silnice. V ten okamžik nehodovost klesne výrazným způsobem. Očima řidičů to fakt asi nebude
Ano? Račte se podívat na statistiky, a příčiny nehod, ju? V jednom máte pravdu. Vočima to není. Ale chorým mozkem mnoha řidičů ano.
Stejne je zajimave ze zrovna ridicak se vydava na celej zivot....i jako drzitel ridicaku bych byl radeji kdyby se kazdych 10let musel delat novej test, preci jen se upravuji zakony a hodne lidi zacne jezdit casem jako prasata.
Maximálně by pomohl psycho test. Zvládnutí teorie dobrého a klidného řidiče nedělá.
no mam dojem že to nebude problém jenom očí
řidiči jdou ještě podojit o další výpalné - honem přijďte s nějakým nápadem, jak je v zájmu "bezpečnosti" ještě více odrat.
S ohledem na to, že tento stát nařídil zdravotní prohlídku všech zaměstnanců, dále všech zaměstnanců-řidičů, všech řidičů starších 60 let a jistě je ještě spousta dalších nařízení (třeba u každé smlouvy o provádění prac. činnosti) o kterých ani nevím, je každý důkladně prověřen a šaškárna BESIP na silnicích je k smíchu.
Jako častý účastník provozu na silnicích i v ČR "silnicích" bych místo vyšetření očí navrhoval vyšetření hlavy, v případě jeho přítomnosti i jejího obsahu. To by počítám zachránilo životů podstatně víc. Co jsou platné dobré oči, když za nimi se rozkládá pustoprázdno.
hezký lobbistický pokus očních optiků....