- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nejni o co stát, docela fofr, ale aspoň berou dvakrát tolik co já v subdodavatelské montovně.
Psali že se ve vodním testu vytopí 2 auta z 1000. A hotové auto určitě nevyhodí... Celkem by mne zajímalo, co všechno při vytopení interiéru auta vymění, než to předají zákazníkovi.
Věřím tomu, že do klasického prodeje se takové auto určitě nedostane, maximálně ho opraví a nabídnou zaměstnancům se slevou s tím, že pokud je to neopravitelné, určitě to nenabídnou ani jim a jde to do šrotu
Proč ten bezbřehý obdiv? ... Není ve Škodovce NIKDO, kdo by uměl všechny montovací operace bezchybně a ve stanoveném čase... (možná že někteří borci umí několik operací, ale rozhodně ne všechny!) ... Od toho je přece SPECIALIZACE.
Naučíte se na tu svou operaci ten "svůj" správný grif... a JE TO! ... pak to děláte jako nic a ještě se stačíte rozhlížet kolem po holkách.
Škoda, že jste si už nemohl jít vyzkoušet montáž auta do Vrchlabí. To město má tradici výroby aut delší než Kvasiny a udělali z toho pouhou montovnu převodovek a kdo ví, zda to tak zůstane a automobilka z města neodejde úplně.
Dle EIA ŠKODA prověřuje možnost dalších investic ve Vrchlabí , s tím , že by výroba převodovek byla zvýšena na čtyřnásobek dnešního stavu
Hlavně oceňuju, že šéf továrny jde sám na linku a maká tam. Ví jak je práce náročná pro zaměstnance a rozumí tomu.To už se dnes moc nevidí, většinou přijde manažer odněkud, kde dělal manažera a o práci v novém podniku neví vůbec nic. Ale má zkušenosti manažera.
Konkrétně tento šéf má tu výhodu , že ve ŠKODĚ pracuje od školy...a z referentských pozic se vypracoval až na ředitele závodu v Kvasinách.
Není to žádný mazánek ....který všechno v životě dostal díky svému původu či kontaktům takřka zadara.....tak jako v jiných fabrikách...
5 let jsem tam dělal ( odešel jsem ze zdrav. důvodů ) . To že se střídají, nevím, to jsem nezažil. Maximálně se střídají po různých dnech. Navíc na ty opravdu fyzicky těžké práce jsou hlavně Poláci a agenturní zaměstnanci ( modrá trička Manpower ). Jenom pro úplnost, u těch hagusů se občas ještě rovná panoramatická střecha, což při toleranci 1 desetinu milimetru je docela sranda na čas. Škoda jen že Vás nedali vedle na Roomstera. To je ( byl ) jiný svět.
"Jak to namontujete, tak to půjde ven."
Docela děsivé popsání skutečnosti.
někde v závěru článku je uvedeno, že mají výstupní kontroly, takže pokud by to namontoval blbě, tak to někdo předělá (snad)
Je to sice hezký, ale ne ve všech českých montovnách je to takto v pohodě. Leckde dělají lidi jak otroci a když začnou mít z jednotvárných pohybů zdravotní problémy, forma se na ně vys*re se slovy: Chceš? Běž. Venku čeká 20 dalších.
Pak jde o nemoc z povolání a ten pracovník má nárok na rentu.....
I kdyz tady nacpete dalsich milion PR predplacenych "skrytych" reklam a clanecku o Skode, nikdy bych nekoupil a ani nekoupim tohle zaostale vozitko.. protoze kdyz prihodim par tisic tak si mohu koupit mnohem lepsi automobil od mnohem lepsi znacky.. a hlavne protoze je to skoda penez
Akorát se na Yettiho dlouho musí čekat, když si ho přidete koupit do showroomu v říjnu, dostanete ho až v lednu. Je o něj velkej zájem.