- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ať to udělaji podle toho,kolik hektarů má ta která fabrika.A bude pokoj.... ;-)
★ Koncerny bych zakázal, tak když jedna značka koupí tu druhou, tak by měla automaticky přejít pod značku jednu, čili když VW koupil škodovku, tak název škoda měl zaniknout a je to prostě VW.....stejně je to všechno jedno a to samé ty auta.
takže aby byl renault atd první tak se musí spojit deses značek? a vw to samé? a toyota je první sama max s lexusem? tak je asi jasné kdo je první ne?
Renault nenabizi tezke nakladni vozy??? Od kdy
Od te doby co je prodal Volvo AB
No budou se tak dlouho spojovat až se znovu rozpojí!!
Je to proste. Renault Trucks byl odprodan pred nekolika lety znacce Volvo Group, i kdyz firma a vyvojove centrum zustalo ve Francii s automobilkou Renault uz nema nic spolecneho.
Jenze Nissan a Renault stale drzi podil v Volvo AB...
No, on Renault neprodává nákladní auta?
Je to slozitejsi, ale ano, Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi vlastni korporaci Volvo AG, ktere vyrabi nakladni automobily Renault, Volvo, UD (Nissan), ci Mack (a par dalsich znacek v Asii)
Tak ty průšvihy nepřišly rozhodně proto, že firmy byly na špici. Podváděly anebo jim něco uniklo během vývoje, protože si byly moc sebejisté, to ano. Pokud někomu vadí, že je "pod drobnohledem", nemá v takové branži co pohledávat ...