Na prodejích se mají výrazně podílet elektromobily nové řady ID vyvinuté na speciální koncernové platformě pro elektromobily. Ve Frankfurtu má světovou premiéru sériový model ID.3 (dopodrobna jsme ho prostudovali ještě před premiérou). Na trh by se měl dostat v polovině příštího roku s cenou nepřevyšující 30 000 eur, tedy asi 770 000 Kč. Dojezd vozu je, v závislosti na použité baterii, až 550 kilometrů.
Vedle toho Volkswagen představil poslední verzi elektrického Golfu a nový malý elektrický e-up!, který je sesterskou verzí elektrické Škody Citigo. Ta má rovněž ve Frankfurtu premiéru. Cena e-up! v Německu je necelých 22 000 eur.
Volkswagen oznámil i změnu svého loga. Nové kruhové logo obsahující písmena VW má plochý dvourozměrný design, je jasnější a má symbolizovat přechod značky k elektromobilitě. Jedna z největších rebrandingových kampaní na světě má být dokončená do poloviny roku 2020.