Diskuze
VW je na stopě „věčné“ baterie pro elektroauta. Do výroby má však daleko
Děkujeme za pochopení.
J71i52r53i 80V14r96a37b30e59c
Člověk žasne, kolik v Česku žije primitivů. Na štěstí mají goumaky jiné národy. V Česku se bude zase jen šroubovat pro jiné.
Z42d80e50n94ě85k 75M73o47r61á18v43e55k
Schválně se zeptám - pokud se podaří zdvojnásobit energetickou hustotu baterií, takže bude mít běžný elektromobil dojezd 800 km a bude se nabíjet tak rychle, že dojezd 300 km do baterie dostanete za 15 minut, bude to pro vás použitelné auto?
J69i61ř63í 80P89a53j57k
Tyhle informace jsou tak nadsazené.. jako kdybych prohlásil, že hora Říp je s náskokem nejvyšší hora.. ne na Zemi.., ale ve sluneční soustavě. (a to vím, že na Marsu je zhruba 30k vysoká hora). Už si ty autíčka na baterky strčte do ******. Tohle už z principu nemůže být mobilita nejbližší budoucnosti. Nejbližší budoucnost potřebuje, abych byl schopný naplnit nádrž z uschovaných zásob a to navíc velmi rychle.
T81o56m73á16š 15Z61e13m27a16n
Schválně co bude dříve - fůzní elektrárna, nebo použitelné baterie do elektormobilu.
M63i19l59a74n 94D63u71p31a56l
Jejda, zázračná, přelomová a samodobíjecí baterie po milionstopadesátéšesté.
Z66d15e39n58ě74k 21M25o74r77á15v47e95k
Samodobíjecí? Děláte ze sebe hlupáka záměrně nebo jen tak mimochodem?
J22o26s17e81f 76Z97e92m30a79n
Krásné světlé zítřky. Vrhnout se hromadně na elektromobilitu bude mít smysl až něco takového nebude ve fázi zbožných přání, ale reality. Takových vizionářů už bylo víc. U nás HE3DA. Kolik peněz už ten tunel pohltil? Tolik, kolik jich do něj nasypali. A pohltí libovolné množství dalších.
Z11d78e45n91ě93k 66M98o19r68á95v90e60k
Elektromobil je reálně použitelný už dne s při současných technologiích pro většinu běžných řidičů. Dalším vývojem padnou bariéry pro těch pár zbývajících procent. A vás trápí, že do toho strká peníze Koncern?
O52n97d97ř93e88j 85F34r21a68n66c
Téma baterie a její životnosti se u osobních aut zbytečně hrotí. Auto s baterií kolem 80 kWh ujede na jedno nabití 350-500 km. Ta baterie, pokud se k ní majitel chová aspoň trochu normálně, vydrží 1000-1500 nabíjecích cyklů, než ztratí kolem 15-20 % své kapacity. Takže auto zatím najede kolem 400 tisíc km, což je konečná i pro 99 % vozového parku se spalovacími motory. Tak co tu řešíme? Elektroauta mají zatím celou řadu nevýhod oproti spalovákům, ale zrovna životnost baterie bych mezi ně fakt nepočítal. To problém není.
Z22d86e73n37ě36k 86M43o27r23á40v19e45k
Vcelku se dá souhlasit, ale když budou lepší baterie, tak nebude problém vyměnit opotřebované vozidlo a do něj koupit stále funkční použitou baterii. Obměna vozového parku se může stát levnou záležitostí.
R39a85d20o80v96a13n 57V21l90č26e55k
Tak až jí budete milé VW mít, dejte vědět. Do tý doby si tu předraženou vějičku nechte.....E-auto je zatím o ničem. Kolik jedů a emisí vzniká při výrobě? Jak, kde, jak ekologicky jsou recyklovány baterie do e-aut? Asi to bude časem cesta, ale zatím je to jen směr v dálce a mlze.
I84v80i35c19a 32B42o21j48i58č
Tak schválně? Kolik emisí vzniká při výrobě a jak je na tom recyklace? Recyklační proces je připravený, bohužel, není co pořádně recyklovat, protože panikáři všech zemí v čele s vámi očekávali úmrtnost baterie po dvou letech, přitom jsou v drtivé většině pořád na svém místě, i v těch nejhorších Leafech s vysokou degradací. A jak je na tom ta výroba? Dá se říct, že výroba 1kWh v Číně a převoz do Evropy smaže ujetím cca 1000km v jednom z nejhorších států v Evropě co do emisí, v ČR. Baterie se dají recyklovat z 98% a vznikne při tom výrazně nižší procento emisí, než byla původně těžba a výroba v Číně. To je, co?
Z26d35e83n67ě83k 53M56o48r11á86v69e92k
Jejich nevýhodou je menší energetická hustota. Pro mnoho aplikací to stačí, ale někdy je potřeba mít lepší variantu.
P55e31t70r 27M43u14s11i62l
Ten pokrok,kdy se to zastaví? A není to málo Antone Pavloviči?
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...