- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A přitom by stačilo udělat z něj hybrid
Pane bože, až se bude blížit konec světa, tak si něco podobého pořidím. Jinak dávám zatím přednost normálnímu autu.....
v EU holt musí mít každý stejně velké boty a stejně velký zadek, běda když má někdo jiné potřeby nebo jiný názor. autocenzura funguje skvěle.
EU se tady stará o ekologii, tak buďte rád
Prodávat ho může, ale nechce, protože by musel používat odlišné technologie kvůli emisním normám, nebo limitovat prodeje. Takže ekonomické rozhodnutí automobilky.
Dneska si dam rizek, ale zitra, pozitri a popozitri si dl enormy EU budu muset nalozit salaty...
a já si dám zítra steak....a pozítří kus pečené krkovičky.... a pak zase řízek, podle stejné eu normy...
přední lampy jak z Dacie Duster
Dobře, že se ta obluda nebude prodávat v Evropě.
Za chvili budem chodit pesky, nebot na jednoho cyklistu produkujici CO2 pribude 10 chodcu dle normy EURO10 Kdy uz tyhle ekoteroristy nekdo zastavi
chůze je velmi zdravý způsob pohybu. Prospívá chodcům a neškodí okolo jdoucím jako ty smrady z výfuků....
Lide plebejsky, kupuj auta bez výkonu neb šlechta by si neměla čím vozit zadek
šlechtu jezdící od Audi výše žádný auta "bez výkonu" nemusí zajímat.
Můj tatík si koupil Š 100 s litrem a 45 koníky, ty si můžeš koupit litr "bez výkonu" se 110-125 koníky
Nemluvě o tom, že si taky klidně můžeš koupit V8 s výkonem přes 400 koní.....
Muzete si ho ovsem dovezt z USA, protoze to se pak do prumeru pro VW nebude pocitat.
Jen se musi protahnout homologaci, coz muze stat klidne i 100 000kc