- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je samozřejmě jasné, že když si EU a zejména Němci, Rakušané a Skandinávci, tedy ta ekologicky nejpřísnější Evropa podle stupidního hesla "nejsme jako oni" uloží stále tvrdší a někdy až absurdní a likvidační omezení, aby šetřili naši planetu zatímco ostatní, zejména tzv. rozvojové (čti zaostalé) země včetně Číny, Indie ale i USA(!) na to kašlou jsme jim za blbečky. A ještě něco, protože největšími výrobci aut jsou Japonci, Němci, Korejci, ev. Francouzi hodí se tento jejich vlastní ekologický klacek použít proti nim a klást překážky jejich (podle Trumpa příliš vysokého) exportu třeba právě do USA.
no jestli se chtějí Číňani otrávit a mají nás za blbečky, že my ne, tak je to jejich věc, ale já se tady otrávit autama nechci
15 největších konteinerových lodí vyprodukuje tolik splodin jako 5 000 000 aut na celém světě!!!!!!! Je třeba tedy buzerovat do zblbnutí automobilky a hlavně nutit majitele k výměně aut za stále novější (neustálé šrotování a výroba vozidel je mnohem škodlivější, než provoz starších).
Přece neomezíme obrovské zisky nadnárodnch miliardářů. Je lepší buzerovat 5 000 000 jednotlivých vlastníků.
Patnáct největších lodí znečistí životní prostředí více než všechna auta světa
Je třeba definitivně přestat diskutovat s ekology.
Pakárna. Dejte s tím už pokoj. Autíčko si stejně vyprdne to co bude muset při určitém zatížení. Normám na vzdory.
No logicky bych chápal, že diesel, co má třeba průměrnou spotřebu 6 l/100km bude mít méně CO2, než benzín s průměrnou spotřebou 8,5l/100...
Logicky nechápu, proč se řeší CO2. Řešit by měli NOx a skutečně škodlivé věci.
Zbytečný diskuse, ještě chvíli a povolený budou jen velbloudi...
Pánové z Bruselu, jste zřejmě na hlavu padlý z velký výšky. Platí fyzikální zákony a ty ani vy ani Vaši zástupci prostě nezměníte.
...fyzikální zákony..., už jsem se bál, že na ně chcete jít s logikou
Problém rovněž je, že automobilky předpokládaly nějaký rozumný způsob dopravy. Pokud bude každých 100m křižovatka řízená světly, navíc bez implementace zelené vlny,tak spotřebu nebude možné udržet nikdy. Navíc většina vozidel narůstá do délky, tak do šířky, viz. kamionová/nákladní doprava. I kdyby všechny osobáky byly hybridy, nebo elektroauta, stačí jeden kamion/náklaďák a kolona pojede podle nejslabšího článku řetězu.
řeší emise z dovozu čínského šmejdu do EU ? Ne
řeší emise z výroby šmejdu v Číně pro EU ? Ne
řeší emise lodní dopravy ? Ne
Emise tepelných elektráren, házení bordelu do moře v rozvojových a polorozvinutých zemích ? Ne
Tak nejsou normální, když si myslí, že pár g CO2 z aut v EU spasí svět.
No zrovna lodě to taky docela řeší, kamarád dělá v UPS a bavili jsme se o tom. Lidi co nedělají v námořní dopravě o tom neví.
Automobilky, resp jejich manageři, by byli padlí na hlavu, kdyby nyní nevyužili nové povinné homologace spotřeby/CO2 WLTP a spotřebu nenavýšili. Minimálně do konce roku 2020. Pokud to nebudó dělat hlópě vybíjením batérie a vypínáním startstopu, ale nastaví to natvrdo v ŘJ, my sice budeme tři roky kupovat auta se zbytečně vyšší spotřebou, ale komisaři je pak nevykostí v letech 2025 a hlavně po roce 2030.