- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
u kousku na fotce č. 10 by mě zajímal účel světla poblíž SPZ - z důvodu, že je jen jedno. Druhé dotyčný někde urazil či je to speciální světlo na osvětlování krajnic ?
Zejména tunění veteránů by mělo být zakázáno.
Paradoxem je, že ty nejméně zasažený auta a nejméně upravený (resp. upravené originálními díly) jsou ty nejhezčí. Z těch rachotin bych bral možná tu červenou E36 a Opel GT.
Děkuji. Rozhodně zajímavá akce, dobře, že konečně někoho napadlo vzít foťák a mít článek defakto zadarmo, s minimální námahou. Proč se to nedělá již 10 let?
To mi připomíná, jak se frajírek s kšiltovkou v tuzingovém Favoritu asi 10 km lepil na kufr před nim jedoucího auta s rodinou. Pořád chtěl předjíždět, ale skoro nebylo kde a Fávo kromě řevu nijak nejelo. No a až pak kolona celá brzdila, tak se chlapec podíval té rodince před sebou do kufru. Mládenec při tuzingu nějak pozapomněl na brzdy a měl smůlu. Před pár fackami od otce té rodiny ho zachránilo jenom to, že měl hubu už rozbitou a k tomu zlomenou ruku.
Trefné. Bohužel, většina tuningářů si pod tím pojmem představí jen chrom, litá kola, světýlka, výfuky, výkonné repro. Ale to. že by auto mohlo být vytuněno po stránce funkčnosti, čili dokonale naladěný motor, šlapající jako hodinky, výkonější brzdy, kvalitní spojler atd, to jim nějak nedojde. (Mimochodem, ohledně třeba spojleru, difuzoru, a podobných dílů ovlivňujících aerodynamiku.. Každé druhé auto se dřív nebo později dočká továrnou vyráběné speciální sportovní série, (s, GT, R a podobně) takže existují díly, které jdou obvykle namontovat na sériový (běžný) model a přitom prošly velmi nákladným vývojem, kde na tom pracovalo X inženýrů v aerodynamickém tunelu atd. Tuzer ovšem raději za stejné peníze koupí plastový spojler, který sice vypadá megahustě, (podle něj, normální člověk obvykle řekne, že je to hnus) ale nepřidá žádný přítlak, zato naopak díky odporu vzduchu zvedne spotřebu o litr na 100.)
to co provedli s tím Opelem, za to bych zavíral
Snaha mnoha autorů takových úprav spočívá v tom, aby jejich stroj vypadal ďábelsky nadupaně. I mnohá sériová auta z běžné produkce se tváří sporťácky, byť mají ve skutečnosti jen průměrné parametry. Jako mnohem lepší fór mi připadá, když je tomu naopak.
přesně tak - není nic trapnějšího než namáhavě hlučící a rachotící vytuněné auto, jedoucí přitom normální rychlostí v koloně (jako když při pochodu máte v zástupu tlouštíka, který pořád heká a funí, že nemůže)
Tak po pravdě, nejvíc se mi tu líbí vojenská Tatra 813 8x8 Kolos.
To byla pořádná mašina!
Chci to růžovoučký autíčko abych s ním mohl na Prague Pride!