Urovnání se týká zhruba 1,5 milionu vozů Tacoma, Tundra a Sequoia. Ty jsou podle žaloby nedostatečně chráněny před korozí, která tak může ohrozit jejich pevnost. Právní zástupci žalující strany náklady na výměnu rámů vozidel odhadli na zhruba 3,375 miliardy dolarů.
Toyota v rámci dohody o urovnání nepřiznala žádné pochybení. „Chceme, aby měli naši zákazníci s vlastnictvím vozů skvělou zkušenost, takže nás těší vyřešení tohoto sporu způsobem, který je pro ně výhodný a který demonstruje, že stojíme za kvalitou a spolehlivostí svých vozů,“ uvedla automobilka.
Toyota si v loňském roce udržela vedoucí pozici na světovém automobilovém trhu před německým konkurentem Volkswagen. V letošním prvním pololetí však Volkswagen Toyotu v objemu prodeje předstihl, a to navzdory skandálu kolem manipulací s testy emisí u naftových vozů.