- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Samozřejně musí elektronika rozpoznat stavy, ve kteých dochází ke zvýšení emise některých složek a musí je korigovat, třeba dávkami té močoviny. Na voze s běžícím motorem na zkušební lince není dostatečný pohyb vzduchu- pak je třeba posílit katalyzaci. Stejné otáčky a zatížení za jízdy samozřejmě ředí vzduch, plynoucí kolem výfuku, potřeba močoviny na km je mnohem menší.
Inženýři dostali zadání a správně je splnili. Nevzdělanci od hysterických spolků by měli nejdřív studovat inženýrství nebo chemii a pak něco sdělovat.
Dobrý článek. Přehledně a srozumitelně mapuje, co se kolem Diselgate událo. Ať už je to převzaté, nebo originál, zpracované je to slušně.
Těžko říct který článek myslíte, každopádně ten vložený box v tomto článku je dost mimo, zavádějící a v podstatě i lživý.
Na začátek uvede obvinění od epy, a hned dál navazuje vyjádřením vw což působí že to prve uvedené bylo pravdivé a přiznáno - opak je přitom pravdou. O žádném “skrývání” nikdy ve vyjádření vw nebylo ani slovo, pouze potvrzení že sw existuje a upravuje emisní systém (což je jeho funkce obecně).
Pak asi největší fail a lež - sw právě že nedetekoval emisní test (jak mylně uvedla epa), to bylo první o co se pak zajímali homologační autority v EU (protože to je v homologační metodice výslovně zakázané) a nic takového se neprokázalo - sw nedetekoval test, proto tu ta auta mohou dnes vůbec legálně jezdit a dieselgate se nepřenesla do EU.
EU ruku v ruce s ekoteroristy dela v ramci boje za "cistsi vzduch a pro prirodu" zasadni chybu. Na auta koukaji jako na zdroj emisi, ale zaslepene pouze na samotna auta. Nikdo nebere v potaz, ze to "fuj auto" z okoli taky nejaky vzduch nasava..ten je cisty? Ne, obsahuje take emise, takze tyto nasavane emise by se mely odecist od ted vypoustenych, aby vysly skutecne emise! Dale by se mely zapocitat veskere emise zpusobene onim bojem proti emisim, tzn. emise pri vyrobe EGR ventilu, vsech moznych DPF, emisi pri vyrobe bioslozek...nekdo tu repku musi zasit, nekolikrat pohnojit, sklidit, prevezt, zpracovat, opet prevezt, to vse vytvari dalsi a dalsi emise. Pak vedle toho postavit to uzasne "ciste" elektroauto a k nemu taky vypocitat veskere emise, protoze to take neni bezemisni, jak se nam nekdo snazi namluvit. A protoze elektroauto potrebuje elektrinu, a proze je stale dost tech uhelnych, tak zapocitat znicenou krajinu v mistech tezby uhli, lithia (znicime si Krusne hory?). Ja vim, ekoteroriste reknou, ze vetrne a solsrni elektrarny...OK, kde budou stat... zabereme urodnou pudu, jako se to deje ted? Kde budeme za nejaky cas pestovat potraviny? Jen aby se nakonec nezjistilo, ze soucasne spalovaci motory se vsemi vychytavkymi nejsou tim nejlepsim resenim! Ale to by se na danou problematiku nekdo musel podivat trochu komplexneji, nez na zaklade vykriku ekoteroristu postupne likvidovat automobilovy prumysl, ktery zaroven zamestnava hodne lidi.
Osobní automobily způsobují ve městech 70-80% znečištění ovzduší. To je skutečnost.
Takze tento motor v Octavií v klidu. AdBlue nepoužívá.
Myslím, že ne každý, já ho mám v Leonu ST též bez močoviny, výkonnější verze 135 kW už ale od určitého data ad blue má.
Toho jsem se bál. Pravděpodobná reakce ze strany VW teď pravděpodobně bude rozpoutání elektrického šílenství naplno.
Je smutné, kolik lidí to vůbec nepochopilo. Ty emisní limity nutí automobilky dělat menší a lehčí auta, která mají nižší spotřebu a tím pádem nižší emise. A jestliže pro všechny platí nějaké pravidla a Volkswagen je porušuje, tak je za to zcela po zásluze potrestán, protože to je to samé jako by třeba neodváděl sociální a zdravotní za zaměstnance. Vytváří si pro sebe podvodem konkurenční výhodu a proto bude opět platit obrovskou pokutu.
Kdyz ma manželka jit na test na cholesterol, tak taky honem zmeni jidelnicek, aby se vesla do normy
V tomto případě je to ale ke škodě Vaší manželky...sama sobě lže.
Ale nejsem příznivcem těchto umělých afér, kdy jde jen o to, vyždímat z automobilek prachy pro "dobrou věc". Jde jen o prachy. Kdyby papalášům nahoře šlo o čistý vzduch, zdraví lidí a přírodu, tak začnou uvažovat a nenechají se pokaždé zblbnout, když si nějaký aktivista na něco vzpomene. S elektromobilitou je to taky pouhý podvod, taky není bezemisní a možná těch emisí produkuje víc než spalovací motory. Můj názor je ten, že to nakonec dopadne podobně jako s biosložkami, kdy se nakonec zjistilo, že je to ještě horší než předtím bez nich...
Já pro změnu nedávno četl článek, jak diesely s emisní normou Euro 6d TEMP vypouští ve znečištěných městech do ovzduší čistší vzduch, než nasály.