- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlastně ten tatraktor si doveze na pole traktor
Jaká je maximální rychlost? Platí traktor mýto?
tohle má max 65km/hod a tudíž to nemůže na dálnici, ale hmotnost to má nad 3,5t a tak na jedničkách ano.
Má to malá kola, takže to traktor nenahradí. V bahně a na svazích ani náhodou. Škoda, že se už nevyrábí takový ten Liaz na pole...
a co by tak na poli v blátě dělal ?
Jako stroj je to parada, ale ta "traktorova" homologace
Vyhoda v tom, ze nemusi mit ridicak na nakladak?? No tak to je teda vyhoda. Jak se asi chova traktor, kterej jede v privesem tak maximalne 60 a to jeste u tech ultrahypersupermodernich. Ale tatrovka?? Vzdyt se na ten prives vejde urcite pres 20 tun treba hnoje... a to pak bude parada.
Traktory běžně tahají návěsy do 20t... Povolená rychlost 40km/h ale spousta traktoru je přečipovaných a po silnici leti 60km/h...
Ta rychlost tatry se dle mě bude muset dle legislativy zkrouhnout taky na 40km/h...
Běžně kluci ve věku 18 let lítaj v traktorech s hmotností soupravy 30t a s rychlostí 50km/h..
Nehod je minimum... nejvíc nehod se stane stejně při předjíždění a to s rychlostí 40km/h nehrozí
Redaktor by měl zapracovat a použít k článku snímek správného stroje, ne obyčejného náklaďáku.
Tradiční Tatra by měla vzduchem chlazený vidlicový deseti či dvanáctiválec :-)
Jinak je to myšleno asi jako lepší "mates", tedy podvozek pod různé valníky, krmné vozy, cisterny, postřikovače atd., které jezdí mezi statkem a polem. Možná se chytne i u cestářů jako sypač, nebo u komunálních služeb jako nosič nářadí, kontejnerů a tak.
TaTraktor je komerční název, který má vzbudit diskuzi a přitáhnout hlavní cílovou skupinu.
Jsem na to taky zvedavej. Na takovy nakloneny mokry louce... Tam jsou proste velky kola traktoru s peticentimetrovejma vzorkama tou vyhodou. Maly kola budou klouzat jak klouzacka.
A nemal by to skôr byť ten traktor? Ta traktor mi príde ako u Hotentótov .Niečo ako ta kamión.
Hodně lidí tu píše, že to nemá žádné výhody, kromě homologace, ale podle mě jsou výhody celkem jasné.
Má to spotřebu znatelně nižší než traktor, takže ti, kteří něco vozí traktorem na větší dálku dost ušetří. Také to bude asi na silnici schopnější než traktor.
Na poli to zase má mnohem lepší schopnosti než běžné nákladní vozidlo. Menší dopad na půdu, lepší manévrování, lepší pohyb v terénu, plus ta homologace.
Rozhodně to nemá nahradit traktory, spíš většinu jiných nákladních vozů v zemědělství a traktory používané na přepravu na větší vzdálenost. Plus příležitostně zaskočit za traktor i u jiných věcí, ale to určitě není primární funkce.
Osobně to Tatře moc přeji a doufám, že se jí bude dařit.
On někdo používá traktor na přepravu na větší vzdálenosti?
zato dneska řídí ty velký traktory s návěsem plným hnoje pouze lidé vzdělaní (minimálně maturita), starší čtyřiceti let, s praxí v délce 35 let bez nehody...