- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby to dokázalo odhalovat stealth cyklisty (tmavozelený oblek, černé boty, kolo absolutně bez odrazek) bylo by to super.
Taková jsou nejlepší poránu za mlhy fakt nechápu takovou ignoranci pudu sebezáchovy.
"Nejspíš nezamíří jen do nejlevnějších vozů."
No a to je ten problém. Právě majitelé těch nejlevnějších krámů jsou nejčastěji ti, co nejsou schopni sklopit světlomety při naložení auta a neoslňovat. Automatické sklápění světlometů podle zatížení auta mělo být dávno povinné na všech autech.
K čemu moderní technologie, když není policie schopna kontrolovat špatně seřízená a oslňující světla a světlomety osazené místo halogenek nehomologovanými HID sadami.
Jo, tyhle typy miluju taky. To je kolikrát na dvě rány kladivem (do levého a pravého světla).
No konečně bude na světlech automatika. Ještě at´se fabriky kouknou na denní svícení. Poněvadž silnice jsou plné taky řidičů a řidiček, kteří ze předu oslňují a zezadu nesvítí. Nějak jim nedochází, že svítit vzadu je zbytečné jen za sluníčka, kdy to není vidět. Ale v tunelech, za večerního stmívání,ranního šera či za deště/mlhy by bylo fajn vzadu červeně svítit. Jenže to je inteligentně už moc náročné vedět a zapnout. Kdyby to byl jeden případ, jenže těch jsou tisíce.
Vyhláška jasně říká, kdy se SPDS smějí používat a že se nesmí používat s ostatními světly. Bohužel je realita jiná, na slnicích je vidět auta svítící jak vánoční stromečky, kterým svítí potkávací světla společně s mlhovými a ještě s LED SPDS. A policajti nikde. Takovým autům bych bral TP na místě a rovnou je nechal odstavit u krajnice, jako nezpůsobilá provozu.
Přátelé, pokud se podíváte z kolika dílů a součástek se dnešní auto skládá, jak jsou mnohé systémy složité a kolik je v něm už dnes senzorů, tak nechápu, že někteří vůbec do auta usedáte, když tak čtu některé příspěvky;-). Vždyť to skoro vypadá, jako kdyby se ty auta musely porouchat po ujetí několika desítek čis stovek kilometrů.
To je jak Česká Soda:Technici ovšem ještě musí vychytat mouchy.
asi měli napsat...bohužel jsme v lese neseřízeným laserem trochu kosili trávu i se svodidly
Ono laserem do oka to neni prijemny. Navic, lasery, ktere jsou pro oko neviditelne, muzou krasne oslepit. Jen ty svetla kapku upravit a z vetsiny lidi na ulici udelate slepce.
No nevim, ale inteligentni prepinani svetel dalkova/tlumena mam uz dneska na Octavii III
A to by mne zajímalo, jak tohle bude řešit náš zákonodárce - nebo má v kufru vozit náhradní laser za padesát tisíc? Nota bene když už ani dneska není u některých aut skoro svépomocí možné vyměnit prachobyčejnou žárovku?
To už je dávno vyřešené. Xenony si taky neměníš na místě.
Výborně, takže další poruchová a velmi drahá technika do auta.
Tak jezděte na kole a vozte sebou náhradní duši.
Opet pekny PR clanek. Jak je to s tim vyvojem a jak to bude hezke, ale stale jsou tam tak trosku problemy.. .
Na druhe strane informativni, ze vime, co se dela a co se chysta. Jak by bylo ale hezke, kdyby autor zabrousil i k dalsim vyvojarum a zjistil co delaji napr. u Philips Automotive apod. Pak by vznikl pekny tech info web o technice a technickem vyvoji, cemuz my v Cesku radi holdujeme...