Suzuki S-Cross z roku 2014. | foto: Roman Švidrnoch, MF DNES

Bazarová tutovka. Jednoduché suzuki nejvíc trápí hodiny, které se předbíhají

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Dvě stě osmdesát tisíc korun za devět let staré malé auto, to se snad v těch bazarech zbláznili? Bohužel ne – kompaktní suzuki má všechny trumfy na své straně: spolehlivý motor i pohon 4 × 4, hodně dobrou výbavu, nerezne. Zájem je velký, aut málo. Tak se nedivme, ostatně nový s-cross dnes stojí 556 tisíc...

Nezastíráme, že máme japonská auta rádi. Dokážeme skousnout i leckdy prapodivný design (toyoty posledních let jsou světlou výjimkou), baví nás však jejich až pověstná spolehlivost. Zatímco na fórech značek koncernu Volkswagen se u starších ojetin masově řeší problematika filtrů pevných částic, kolabujících rozvodů motoru a EGR ventilů, majitelé Suzuki S-Cross nejčastěji diskutují nad tím, že se jim předbíhají palubní hodiny. Ne, to není fór. Občas někomu vadí povrzávání palubní desky, což se řeší v rámci českých kutilských tradic molitanem nebo bublinkovou fólií mezi palubku a čelní sklo. A je prý po problému. Vaše starosti by chtěli třeba škodovkáři mít, chce se říct...

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se