Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Je tažení proti SUV ekologie, nebo třídní boj?

Auta jsou zlo. To už jste jistě slyšeli, není to nic nového. Řekne vám to kdejaký zelený aktivista. Ale v poslední době se to trochu zkomplikovalo. Aktivisté usoudili, že některá auta jsou zlejší než jiná. Nejzlejší jsou prý velké vozy s pohonem všech čtyř kol, takzvaná SUV.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řidič sedí výš a tak má pocit nadřazenosti :-) To je dobrý, takže řidič traktoru je nadřazen řidiči formule jedna ... :-)

0 0
možnosti
AJ

Autor to nepochopil. Zeleným jde o ekologii, ale snaží se to vyhrotit jako třídní boj. Oni to ani moc nemusí dělat, lidská závist v tomto pracuje dokonale. SUV jsou určitě pohodlné, ale určitě méně eko než běžný sedan. Ale zakázat je, nevím... Myslím, že se tím nic nedocílí a priority by měly být jinde.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
PK

P97a26v55e78l 40K44r38ů75t60a

13. 10. 2019 15:42

Nechápu, proč se vyrábí auta, která jsou sice dražší ale o to hůř ovladatelné a s větší spotřebou. Jediné, co umožňují je překážet kde zaparkují a v provozu přez ně není vidět.

3 3
možnosti
JK

Co třeba proto, že někteří jezdí na chalupy, jiní potřebují auto, do kterého se snadno nastupuje, jiný jezdí v zimě po horách, atd. Asi je o ně zájem, jinak by je fabriky nevyráběly.

1 0
možnosti
PM

P81e79t57r 47M53i21c12h64a55l

13. 10. 2019 11:32

Nejsem fanda SUV. Myslím si, že většina lidí si je pořizuje naprosto zbytečně. Ale v okamžiku, kdy někdo začne reálně uvažovat o jejich zákazu, je začnu tvrdě hájit.

0 0
možnosti
VB

já jsem fanda SUV a všechna auta si pořizuju naprosto zbytečně, nízké i ty vysoké SUV, nemám k tomu důvod si je pořizovat, co se týká zákazů, tak si nemyslím, že by se zakázala jedna skupina aut, spíš to půjde do útlumu tak nějak celkově

1 0
možnosti
ZP

Když člověk pracuje, proč si nekoupit auto podle chuti a příjmu, třeba za dvě mega.

1 0
možnosti
MG

M49i77r12e67k 38G79a82j85e16r

13. 10. 2019 16:42

To budou brzo ty nejlevnější.

1 0
možnosti
JM

J80a67n 78M98a59l31ý

13. 10. 2019 8:52

Jeden by řekl, bude se do toho lépe nastupovat, méně se budete ohébat. Většina SUV si však na vyšší pouze hraje tím, že musíte přelézat výš umístěný práh a lezete do lavoru. Takže máte akorát ušpiněné kalhoty a příjemné to není. V tomhle směru preferuji MPV...

6 1
možnosti
VP

Auto musí být rychlý, široký a placatý. Ale gazíkáři mi nevaděj, ti se dají snadno předjet v zatáčkách :-)

4 0
možnosti
JN

J49a36n 48N46o12v18á60k

12. 10. 2019 21:16

Houby SUV, to jsou pidi auticka pro maminy, ale co amerike pickupy, to je teprve zlo.

0 0
možnosti
RP

Tak když prakticky vymřel segment MPV tak přišel segment SUV...

0 0
možnosti
MJ

Tu nelibost vůči SUV celkem chápu. Ono to mnohdy není nic příjemného, když musíte jet za vysokou krabicí, přes kterou nic nevidíte, čili jako za dodávkou, nebo náklaďákem. O to horší to je, když se množí řidiči právě v SUV, kteří to ani neumějí udržet ve svém jízdním pruhu, převážně pak na kruháčích a v zatáčkách je to u nich markantní, protože absolutně ztrácejí díky vysokému posedu kontakt s vozovkou a velikost a šíře vozu jim dělá také nemalé problémy. Další kapitolou je parkování. Ty velké obludy zaberou běžně skoro dvě parkovací místa, tím spíše, když je majitel bezohledný ignorant. Pak se nedivím, že ty SUV řidiči klasických automobilů nemají zrovna v oblibě, protože ne každý ocení onen barový posed za volantem.

7 9
možnosti
VB

já tu nelibost nechápu, když s tím někdo chce jezdit a má na to peníze, tak mu to přeju a nevymýšlím kraviny, proč by mně to mělo vadit, mně třeba vadí tlustí lidi, mám k ním nelibost, ale nikomu se tím nechlubím

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...