- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místo toho, aby se ulice začaly uklízet víc než 2x ročně a místo toho, aby městapo začalo kontrolovat znečištění komunikací při výjezdech z X různých staveb, chtějí zavést regulace. Defenestrace při příštích volbách nutná.
Aha, přijíždí mi zahraniční návštěva z USA, jedu na letiště, zjistím, že je smog, mám špatnou značku, nechám je tam s kuframa stát. Jedu na jednání do Prahy, mám zajištěný hotel, je smog, mám špatnou značku, na jednání se nedostavím, kšeft nedostanu, hotel propadne, zaplatím sám. Sorry jako
Tak mě napadá, co ty značky na přání? Ty nemusí končit žádnou číslicí...
Musí obsahovat alespoň jednu číslici. Čili jedna číslice vždy musí být poslední, i když není na konci značky.
Tyhle snahy na západě, například v Paříži, pomohly ekologii tím, že lidi prostě mají dvě auta a střídají je podle omezení. No a protože je to přijde dráž, tak šetří na jejich údržbě.
Ekologisti, to jste zase něco vymysleli...
Nejkrásnější pohled na Prahu je ve zpětném zrcátku.
Tak to polovina manažerů nepůjde do práce.
Ještě zapomněli, že chybí ten okruh. Zatím přes Prahu vede průjezd z Brna do Ústí a z Hradce do Plzně.
Obejit se to da, ale chybi kvalitni infrastruktura pro dojizdeni verejnou dopravou, pak to klidne mohou omezit trvale...
Praha, tedy výhradně centrum, nebyla stavěna na provoz aut. Správné je, nedělat rozdíly, diesel nebo benzin, všichni smrdí. V ČR je množství starších dieselů bez filtrů, benzinem poháněné plečky Š120 nebo Formani nejsou lepší.
Do práce dojedete, ovšem na hranici Prahy zaparkujete a dojedete MHD. U mnoha řidičů je ta MHD vlastně i před jejich chaloupkou.
A kde prosím zaparkovat na té hranici Prahy?
To zase bude snah to nějak oje.. obejít.