Diskuze
Evropa sjednotí STK, plánuje se i centrální registr ujetých kilometrů
Děkujeme za pochopení.
L98u45k75a42s 48B56u81c60h42t24a
Ty autolékárničky to je mega masakr. Na tom někdo pěkně vydělává. Jinak to stk by se sjednotit mělo, lidi tu jsou schopni jezdit s uplnym vrakem. I ten autobazar v článku je pro.
L76u36k95a72s 79B69u15c67h81t11a
Aspoň že s tím chce někdo něco dělat. Jedinej autobazar je pro ti podvodům, to je zvláštní.
J78a86n 60K96o18n18v84a12l26i65n43k32a
Ono to ale ve finále nebude jen o registru ujetých km, ale zejména o eko-buzeraci. Další postupný krok k utažení a "normalizaci" automobilismu u nás, další nástroj pro diskriminaci lidí, kteří nemají na nová auta s povinnými eko-kur.ítky. Další nechtěný ale nucený nástroj.
O21l68d67ř47i97c74h 17Š94t44ě32p26á48n47e85k
Přijde mi docela vtipné , že zrovna AAA brečí nad tím , kolik dají za prověřování stavu ujetých km. Zrovna ti , kteří si to nechají od zákazníka zaplatit a né málo. A zrovna ti , kteří prodávají nejvíce stočených aut.
Vlastní zkušenosti.
L29i92b91o79r 26M93o57u75č21k84a
zakaznik zaplati pri vykupu a znovu pri nakupu tzv certifikatu
R78o33m39a71n 78P44o75l79á54č24e36k
Podle dnešního prohlášení Angely nám to může být jedno...
P15e41t71r 40S59t85e65j56s69k22a58l
Pekny priklad jak ma EU vypadat. Ma resit zalezitosti v nadstatim meritku ve prospech obcanu. Je pekne ze Nemci maji prefektni STK, my taky muzeme vybudovat bezvadnou STK. Mezivladni smlouva dokaze propojit oba sytemy, ale proc jeste nebyla podepsana? Proc nikdo nepodepsal smlouvu napr s Francii o zruseni roamingu a s Italii od zruseni mezibankovych poplatku? Proc jsme nepodepsali smlouvu s Rakuskem o bezhranicnim styku? Jedine EU nam to dala. Nikdy by jsme to jinak nedostali, mozna jednu-dve veci, mozna s jednim-dvema staty ale s 28 staty? Asi nikdy.
R31o19m65a19n 34P84o27l37á63č92e55k
Ono se nic nevyřeší... Auto se "vyveze" na Ukrajinu a nebo Běloruska a nebo Albánie, kde se "vypere" a pak se vrátí do EU se správnými km...
J62i28ř50í 77S33c64h87m49i67d92t
Každé auto vybavit GPS a sledovat, byl by zápis ujetých kilometrů, vědělo by se kde auto je reálně v danou chvíli, sloužilo by to při nehodách, vědělo by se jak auta jely, jak rychle, kdo brzdil a jak intenzivně, atd. nestačilo by tedy přepsat tachometr, musel byste vyměnit i GPS identifikaci vozu nebo to přepsat na tom centrálním registruv podstatě by to vyřešilo i uvádění kradených aut na trh
J71o23s60e30f 48Š66o17l90t29e50s
A co když se vám omylem namotá alobal okolo antény na GPS? Auto nepojede?
P71e29t11r 30S16p69a19t90z62i26e60r43e58r
Toto mají dobře vymyšlené v Belgii...tam každé auto má svou "kartu" a pokud jedete do servisu nebo i jen do obchodu pro náhradní díl...tak tuto kartu musíte mít sebou...s tím také musíte mít záznam o najetých km...pokud jí nemáte, tak vám nic neprodají nebo vás nevezmou do servisu. Neříkám, že by se nedokázal najít způsob jak to obejít. Ale v tom je vidět rozdíl v jejich myšlení. Oni jsou za to rádi, protože si tím budují jistotu. Tady u nás by mnoho lidí dělalo cokoliv, jen aby to obešlo. Když to přeženu, tak my tu nadáváme na naší etnickou menšinu, jací to jsou zloději atd....ale proti západnímu myšlení se vlastně od nich zas tak nelišíme..:D
J52i89ř81í 62Z11ý67k30a
to tam fakt mají? Zajímavý systém. Z toho by se daly dělat zajímavé statistiky.
J53i64ř59í 47P51u58d13i46l
já bych upřednostnil po třech letech nechat auta sešrotovat, omladil by se auto park a byla by práce a žádná starost se stočenejma km !!
J12a94r86o69s54l86a53v 50Š34k45o16d88a
Ja mam na audi 477tkm a kazdej kdo si toho vsimne, tak remcá. Ja si to snad necham stocit jen tak pro dobrej pocit. Lidi zavidej a stve je to, ze mi to tak jede.
R48o86m48a19n 86K76o35z86e75l
Lidi asi mají zažité ještě z dob Š 105/120, že po 100 tisících km je motor už hotový a musí na generálku. Neuvědomují si, že dnes se auta vyrábí jinak a vydrží násobky.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...