- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to řeknu asi takhle. Nevím, kdo je či není v právu. Justici a lidi s právnickým vzděláním ale osobně považuji za jednu z největších žump na světě. Stačí se podívat, co se děje u nás na vrchním soudu. A to je pouze špička ledovce.
Skupina Prevent r zopakovala, že vypovězení smluv je podle ní nedůvodné a protiprávní.
Volkswagen má opačný názor.
......................................................................
Nechápu, jak věc mohla skončit u soudu
Prevent patri podvodnikum z bosny, kteri se snazili volkswagen tak dlouho vjdirat az dostali vypoved. Pro vw je levnejsi zaplatit odskodne
Pracoval jsem v TRW Řepov, Stará Boleslav QM výroby. Co se dělo, je na knihu. Přesun linky z Anglie do Řepova, dodávky jako E2 ne E8. A nyní k sedačkám. Pracoval jsem v TUV - SUD zkušební technik pro JC/ johnson controls/ och tzv "D" dílu. Airbag TRW a nebo Autoliv. Co typ změna. Boje s p Durandou, to vydá na romány s detektivní zápletku.
COP testy uvolnění výroby. Dokud, nebyla ohrožena výroba série pohoda. Po 14 - 21 dnech neuvolněni výroby lepilo i Durandovi. Výjimky atd. Po měsíci, jsme testovali ve dne v noci, jen kdy dám OK.
I velká firma má svůj limit, v tu dobu se účtoval asi 60000 CZK/ za 1 minutu zastavení linky Škoda Auto .
Z Anglie jsem zastavil asi 18000 pasů a nikdo si netroufnul to obejít.
A naopak ŠA nařídil A 100% kontrolu výroby MB, Vrchlabí a Kvasiny. To byl velký problém vozit ženy na směny.
Ale také ŠA měla na karosérii posunuty otvory pro upevnění navijaku BP. Co jsem odvezl reklamaci, než to zjistili. Žádná omluva.
A raďěji již nebudu vzpomínat.
Přeji pékný advent.
Proboha.
O čem vlastně ten váš příspěvek je jako?
Nuda
soud rozhodl proti nám a proto je verdikt chybný ...
zaplati to soukroma spolecnost. tim to pro vas (pokud nejste jeji zamestnanec) zrejme konci, ne?
Pravda je ,ze VW a Skodovka tlacili na ceny dodavatele az do neunosneho stavu . Proto se dodavatel rozhodl bojkotovat WV a Skodovku . To uz bjezi hodne dlouho .
Tlak na ceny nejen dodavatelů je celkem normální. Ovšem nesmí se to přehnat a už vůbec ne zvrhnout ve vydírání.
Cituji: "Škoda a její mateřská firma Volkswagen smlouvy jednostranně vypověděly k 31. březnu minulého roku v reakci na BOJKOT DODÁVEK a kvůli vyhrocenému sporu o podmínky.".... no nevím, ale jestliže mi dodavatel bojkotuje dodávky, tak je poměrně přirozené kopnout ho do ehm do zadku :-)
Jestli ono to treba nebylo protoze objednatel naplatil za dodavky. To je totiz bezna praxe, ze velke firmy jsou tak nejak laxni v placeni.... Oni to ve finale zaplati, ale ne kazda firma muze cekat x mesicu na penize co meli prijit v uplne jinem terminu
Škodovka má hrozně tvrdé podmínky smluv s dodavateli. Pokuty za cokoli, pozdržení úhrad klidně o půl roku, když se jim cokoli nelíbí, prostě nezaplatí.
Pokud se to rozhodli bez pádného důvodu jednostranně zrušit, pak je naprosto v pořádku, aby platili dodavateli škody.
Zas na druhou stranu všichni to ví a pro škodovku dělají dobrovolně. Kšeft to asi stejně bude dobrej