Diskuze

VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové skupiny, určené hlavně pro Čínu a Indii, což jsou nejrychleji rostoucí automobilové trhy. Ten čínský je pak v objemu prodejů už dnes s přehledem největší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Jestlipak víte, že VW si při koupi Passatu (jiných modelů se to netýká, jen ještě Tuarega) nepokrytě "kádruje" zákazníky?

1. Pokud nemáte IČO a jste jen prostý nepodnikající ubožáček, zaplatíte cca o 100 000 Kč víc. A ne nejedná se o nejakou neveřejnou nabídku, je to uvedeno ve standardních cenících.

2. Ještě ale máte šanci na slevu, pokud jste doktor, advokát, soudce, architekt,pilot, novinář, prostě lepší člověk, pak spadáte do jejich "Cílové profesní skupiny" a máte nárok na slevu. A ne opět se nejedné o neveřejnou či individuální nabídku, je to přímo napsáno na stránkách VW.

Tak co, jak jste po kádrování VW dopadli, patříte mezi lůzu, nebo elitu? ;-):-P

2 0
možnosti
JS

Taky je zajimave, ze kdyz jsem kupoval nove auto, tak se moc nikde netvarili nadsene, ze mam hotovost. Vetsinou mi nabizeli lepsi vybavy apod., pokud bych si je draze zaplatil pujckou :). U VW jsem ale nastesti nebyl, podle toho co pisete :)

0 0
možnosti
AS

Tak aspoň že u nás se dá taky normálně koupit Rapid liftback. To je auto za normální cenu pro normální lidi s klasickým vzhledem R^

0 0
možnosti

Zatím, v příští generaci se s ním nepočítá. Má to stejný problém jako fabia combi - malé auto s velkým kufrem si najde jen velmi omezená klientela.

0 1
možnosti