- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A má to baterku? Jinak je to o ničem.
Navrhuji názvy pro další modely. Škoda rychlík, škoda držák, škoda láce, škoda krasavec. Tak nějak to vypadá v angličtině.
A pro méně vyvedeny model třeba škoda pekáč, nebo škoda šunt.
Fajn pokec, ale stejně bych šel znovu do atmosféry. A to mám nájezděno s turbomixéry víc než dost v různých autech.
Atmosféry nezmizely z trhu, protože je zákazník nechtěl, ale protože je automobilky přestaly skrz CO2 přestaly nabízet...
Atmosféra má přes své nevýhody jednu obrovskou výhodu a to tu, že ji nevadí jakýkoliv uživatelský režim a má méně kur/kazitek..
Aha, patří dolů jinde do diskuze...
Já si to koupit, tak sloupnu scala a nalepím tam Rapid nebo Vision :-D
Nevím co je špatného na jménu Rapid, ale lepší ne sqala nebo jinej pasqil.
Já Rapid měl před 30 roky a mám ho zas. A jsem rád za to jméno. Tak zase za 30 let :-D
Ten hňup, co překládál to video do českého jazyka zřejmě pochází z dob Ein Kessel Buntes.
Mně bylo jasný, že nástupce se nebude jmenovat Rapid. Rapid totiž znamená rychlý a ten stávající dělal jen skvělému jménu ostudu. A vzhledem k tomu, jaké mají k dispozici motorizace, tak už nechtěli zákazníky jménem Rapid provokovat. Proto ten žebřiňák.
Co to meleš? Já mám Rapida 1.0 TSI 81 kw a z nuly na 100 pod deset sekund.
Předtím jsem měl 1.6 MPI a to bylo za 12,3. Např Civic 1.8 je jen o vteřinu pomalejší než rapid 81kw.
Tak nevím co je na tom motoru pomalého? Navíc je tichý a jezdí pod šest na 100 zcela bežně.
Jojo, nadupana studie, vsichni nadrzeni a na salonu odhali zase jen skodovku. :-D Na druhou stranu je to ligicky, protoze presne to zakaznici chteji.