- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli testoval v alpskych serpentinach s privesem nevyzkouseny vuz a protoze tomu daval co proto tak naboural. To bych mu vzal ridicak za obcne ohrozeni. Na takovy hokus pokus jsou testovaci drahy a zavodni okruhy a ne bezny provoz....
Coz je tedy take soucast Alp, ale jako upresneni mi to prijde vhodnejsi.
A jeste takove upresneni, neboural v Alpach ale ve Vysokych Taurach.
Zajímavé, že fizlům nevadí ty po stranách zamalovaná okénka (včetně čelního) barvou. Mě buzerovali i za starou dálniční známku, že prej to "zakrývá výhled". To je asi ta rovnost před zákonem v praxi.
To myslíte vážně? To vážně nevíte, že testovací vozy podléhají trochu jiným pravidlům reps. mají výjimky.
Jo jo grossglockner hochalpenstrasse tam toho jezdi mraky. Tam kde ekologie stranou :)
to je spíš PR akce. jak zburcovat novináře psát o tom články.
Kdyby byla bílá nebo stříbrná a polepily to vymyšleným názvem firmy, tak je to min nápadný, než tahle maskovací ohavnost.. Kor s vlekem..
Pry vinnikem by ridic Oplu, ale kdovi, pri takovem zastineni skel jaky mel ridic Skody vyled. Jestli to je vybec legalni. Normalne si nemuzu dat ani nejsvetlejsi folie na bocni predni okna a tohle ma vyhledy jako z tanku
Zrovna boční přední okna jsou v pohodě. Tohle jako prototyp také nejspíš nepodléhá klasické homologaci...
Docela by mě zajímalo, jak to bude plnit pojišťovna viníka, když to musí prohlédnou a nafotit likvidátor. O kalkulaci ceny dílů ani nemluvě. Bude to docela zajímavé. Prototyp má násobně větší hodnotu, než pak sériové auto. Předpokládám, že automobilky nic uplaňovat nebude, aby se jim v tom nikdo nevrtal.