- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A bude si stále třeba v noci při couvání nutné co půl metru přisvěcovat brzdovými světly, aby člověk viděl alespoň nějaký stín? To co je vzadu osazeno u standardní verze za couvačku je totiž naprosto nepochopitelně poddimenzované, až nebezpečné. Neznám žádné jiné auto, které by při couvání svítilo méně.
Ten předražený klumpr plný poruchové elektroniky si laskavě vetkněte za klobouk.
Motorizace: jednoválec 0.001 l, maximální výkon 300 kW. Motor s doživotní olejovou náplní (8 tisíc km, nebo 9 měsíců, co nastane dříve).
Od roku 2024 platí nové předpisy ohledně kyberbezpečnosti...
---
Tuší někdo, o co se jedná?
Ten litr je v takovem aute horsi volba nez 1.5 TSI s vypinanim valcu. Ta 1.5 zere casto i min nez ten litr. Na dalnici urcite a po meste to bude tak plichta.
Tak když se podívám na spritmonitor tak u 1,0 TSI vychází průměr 5,95 a u 1,5 TSI 6,45l. Jel sem s oběma motorizacemi a ta 1,5 TSI není oproti tomu litru o tolik dynamičtější....poněkud nečekaně. 1,4 TSI bylo dynamičtější....
Možná jsem jen dost opatrný, ale jet po dálnici za kamionem, a natáčet u toho mobilem v zrcátku předjíždějící kamuflovaný auto, jen proto, abych to prodal médiím, to je fakt psycho diagnóza...
Tihle asistenti....po každé když sednu do auta, stresuje mě vypínání otravných asistentů.....
mam to stejne nastesti jen u sluzebaku... u soukromych aut to bud nemam vubec a nebo jsem to poresil zasahy do rj
To se vážně ještě někomu chce vyvíjet tyhle zbytečně komplikované a na servis náročné fosily?
Zatímco u nás v ČR výrobci pořád tlačí nějaké spalováky, tak v Číně se roztrhl pytel s elektromobily. Je to až neskutečné, kolik nových modelů a značek tam za pár let vzniklo a jakou ta vozidla mají úroveň. Karoq, Kodiaq? Porti většině modelů z Číny jsou to zaostalé popelky.
Přitom to vypadá, že ty jejich slavné smogové epizody ve městech jsou minulostí. Ne velkých městech jezdí už asi 50% elektromobilů.
Zatímco u nás v Praze řidiči čekají před tunelem až se vyfoukají emise aby tam mohli vjet, tak Čína už dnes tohle nejspíš řešit nemusí. Takové velké množství bezemisních vozů ve nelkých aglomeracích se už projevit musí.
Nikoho jste nenachytali. Kdyby nechtěli, tak o ní nevíte.