- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fábia je sama o sobě paštika,nechápu o co Němčourům vůbec jde .................nad typem auta a cenou se dá puoze kroutit hlavou..myslím , že to bude stejný propadák jako Fabia sedan...........
děkuji Ti Škodo vřele, strč si scouta do prd@le..
ja mam 1 oktavu najazdene cez 200000 neviem či by som ju kupil znovu.narval som do nej už kopu prachov a to je vraj najspolajhlivejši motor tdi 66kw.nove turbo vaha vzduchu nejake pretlakove ventili a žhaviče čidla abs zamky spinačka.proste stale niečo.bracha ma vektru o 50000 tisic viac najazdene naklady na opravu možno 20% s toho čo som do toho narval ja.Možno som len kupil blbi kus ale škodovku už asi nie.
..co to je za ceny umerne k motorum proboha???Koupit si hnus Fobii 1.4TDi za 400k????
Asi vazne nekdo upadl na hlavu...
... a k tomu podprůměrné motory. Nevidím žádný důvod pro koupi tohoto auta.
Pokud by všechny nabízené škodovácké motory (ve Fábii) měly o cca 15-20% vyšší výkony, tak by ta auta byla na špici v segmentu, o tom žádná.
Nad tímto modelem je zbytečné diskutovat,to je okrajová záležitost ale cenová politika škody na čes.trhu je katastrofa.Proč dělají ceníky za které se to nedá prodát.-pak to řeší slevama.Copak neumí udělát v době krize ceny které jsou konkurenceschopné.Podíl škody za 1. 1/4 2009 klesl na 25%.V čem je problém? Myslím že hlavně cena,nabízená výbava a nepochopitelná změna dizajnové línie prakticky u všech modelů.
si meslem, že u nás před jednotó v horní smrčný s tem machra udělám. terení auto u nás nemá ani přeceda jézédé a když chce o žních na pole, tak si moí od agronóma pučovat gazíka. a dolní dubince na zábavě do teho baby samy polezů, tož to budu teprv king.