- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to nutne lakovat? Nic se tim nezachrani.
Fabie jsou moc drahe. Je treba je vyrazne zlevnit, aby se prosadily mezi tuhou konkurenci.
Ta estetická stránka těchto vozů se nějakým natíráním nevylepší ani v Německu. Mělo by se uvažovat o zavedení bezškodovkových zón, aby se nenarušovalo naše estetické cítění.
Tak ona se i s myšlenkou na Fabii budí. Opravdu toho lékaře navštiv.
hlave tie nove 1.0 trojvalce s dpf pojdu urcite na dracku
jen lakujte, lakujte... je potreba vic aut do ulic, mne letos konci na stare popelnici technicka a pak zacnu chodit pesky, protoze ty 2km do prace ujdu snad rychleji nez ujedu autem. Nevim cim to je, ale kolem 8 rano se buhvi odkud vyroji takovejch aut se silenejma ridicema, ze peskobusem usetrim mimo nervu snad i cas.
tvl, ty jezdíš 2 km do práce autem? Já to mám cca stejně a celoročně jezdím na kole, i kdyby padaly trakaře. Cesta mi trvá ani ne 10 minut. zvlášť v zimě, než bych oškrábal sklo, ometl sníh a projel přes město autem, to se na kole prokličkuju rychleji. A to nemluvím o zbytečně vyjetém benzínu a že tím snad i dělám něco pro svoje zdraví.
No když si z Vrchlabského závodu udělali provoz jen na montáž převodovek, tak jim to asi někde chybí...
Může mi někdo vysvětlit, kdo ty auta pořád kupuje? Kolik aut se musí vyrobit, aby se trh nasytil? Až bude mít každý 2-3 auta, tak už to bude ok?
Jak kdo? Zakaznici je kupuji.
Kam to chtěji tlačit, budeme vyrabět více a vice aut a vystelem si snimi celou planetu. Přírodo udělej stim něco!
To neni problem. Auto je vcelku dobre recyklovatelne.. horsi to bude s elektrovehicly
A to v tom Nemecku prestrikaji i tu rez, co to chytne po ceste?
Jasně, přece ji nedají zvlášť do pytlíčku
Sypejte to do Nemecka. Tupa prace do montoven.