- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechno se dá udělat dobře nebo špatně. Takže jo, můžete vyzkoušet, jestli se vám podaří beztrestně zničit tenhle elektroskútr a pak čekat, jestli a jaký přijde trest. Tedy ověřit, jestli to Škodovka udělala dobře. A myslím, že Škodovka na to nepotřebovala naše daně.
Hm to by bylo něco na mě, potkat cyklistu v Praze na chodníku tak ho ženu obuškem.
Jestli jste policista, tak to rozšiřte mezi kolegy. V Praze 3 dělají, že to nevidí.
20 minut za stovku? Pro je toto Pujceni drahe....
Kolik platíte za půjčení v autopůjčovně Asi jsem jediný příznivec, který v tomto vidí nizozemské sdílení kol 21.století. ŠA na tento projekt finance má, a v případě eko v městské dopravě jde nejdál Jistě i s podobnými jedinci jež popisuje Varga musí počítat, a má pravdu nebudou to jen etničtí vyčleněnci Těch slušných je zatím v ČR minimum.
Pěknej humáč, nasadit si na hlavu zavšivenej sdílenej blembák
Proč si to ŠA netestuje na lidech v Boleslavi? Už tak je město zaplevelené koloběžkami, koly atd. Rozumný člověk si v Praze rozmyslí sednout na dvě kola, i když je pravda, že doktoři potřebují dost náhradních dílů, zejména tedy od mladých dárců
5kč za minutu? To už si pomalu můžete vzít uber. Proč to nemá kilometrické náklady s poplatkem za prostoj? Tohle je zas jen krám do města
Zatím jsem na ulici viděl jeden a oproti koloběžkám rozumně zaparkovaný.
Dokud nebudou mít ve svém ceníku maximální denní cenu výpůjčky jako re.volt, tak je to na nic.
Takhle někam dojedete a zpátky už si voláte taxík, protože třeba 300kč za hodinu čekání, než si něco vyřídíte, prostě platit nebudete a mezi tím si už může skůtr odvézt někdo jiný a počítat s tím, že v blízkém okolí bude stále nějaký volný, to by těch skůtrů musel být třeba 5 tisíc a ne 50. Opravdu je potřeba počítat s tím, že člověk nechce jen jezdit, ale dojet, vyřídit a VRÁTIT SE. A tohle při neomezené minutové sazbě je naprosto k ničemu. To vás taxík vyjde levněji. No a 66km dojezd teoretický po rovině s větrem v zádech s váhou Číňana na skútru, znamená v kopcovité Praze s váhou Čecha tak 30km na full nabití. Tedy pokud přijdete k částečně vybitému skůtru, tak se svezete třeba 10-15km a konec. Ale tak je to pokus a uvidíme. Doufám, že si všechno platí škodovka sama ze svých a nedostali na to žádné dotace, jak je zvykem. Pokud ano, tak ať si to zkouší třeba do aleluja.
To je opravdu jen boj o nový bussines. Vylezu před vchod, přerazím se o růžové kolo, na každém rohu leží zelené koloběžky o které každý klopýtá ( a to tu podle nějakého memoranda nesmí být provozované ), už jsou ty i elektrokola. Na parkovacích místech stojí různé více či méně ekologické napodobeniny aut. Klidně jich tu v ulici stojí několik a mnoho dnů. A proč by ne? Modra zóna je pro ně nejlevnější parkoviště. Neplatí za ni. Všichni ostatní ano. Do toho auta autopůjčoven, co se tváří honosně jako sdílení. Teď ještě přibudou elektroskůtry. No super. Centrum Prahy je nafukovací.